اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بهتر است آمریکایی‌‌ها قاعده بازی را به هم نزنند / اراده کنیم به قبل از مذاکرات ژنو بر می‌گردیم

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مذاکرات ژنو گفت: ما به قاعده بازی و تعهداتی که داده‌ایم پایبندیم و بهتر است آمریکایی‌‌ها نیز قاعده بازی را به هم نزنند و تلاش نکنند تا در مسیر صلح و ثبات جهانی اختلال ایجاد کنند.

بهتر است آمریکایی‌‌ها قاعده بازی را به هم نزنند / اراده کنیم به قبل از مذاکرات ژنو بر می‌گردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار داشت: آمریکا بداند که ما حرکت اخیرشان را که ناشی از بی‌تدبیری‌ مسئولانشان بود به حساب بد عهدیشان نوشتیم و دیوار بی‌اعتمادی 67 ساله را باز هم ارتفاع دادند و بی‌خود و بی‌جهت تنها با حمایت از رژیم صهیونیستی بالا بردند.

وی خاطرنشان کرد‌: در این موضوع چند واقعیت را باید مدنظر قرار دهیم که واقعیت اول اینکه در آمریکا یک تصمیم‌گیری واحد وجود ندارد و جریانات صهیونیستی می‌توانند اعمال اراده کرده و حتی بر علیه منافع ملی آمریکا تعیین تکلیف کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: منافع آمریکا را عده‌ای صهیونیسم به سمت و سوی خود می‌کشانند و واقعیت دیگر آن است که اروپایی‌ها فهمیدند که آمریکا غیر‌قابل اطمینان است و هیچ رفتار خودآگاهانه را نمی‌توان از آمریکا انتظار داشت.

حقیقت‌پور گفت: قضیه اخیر بیش از گذشته رسوا شدن سران آمریکا در برابر فزون‌خواهی صهیونیست‌ها و لابی نفوذ یافته در کاخ سفید را نشان داد و ثابت کرد که چقدر آمریکای‌ها تابع نظر صهیونیسم‌ها و بازیچه و ملعبه آنها هستند.

وی تصریح کرد: برای ما بازگشت به قبل از مذاکرات ژنو سه ساعت وقت نیاز دارد و هر موقع اراده کنیم می‌توانیم به وضعیت قبل از مذاکرات برگردیم و غنی‌سازی 20 درصد و حتی بیشتر از آن را انجام دهیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس افزود: آمریکایی‌‌ها بیش از این با شیشه عمر خود بازی نکنند و بدانند ما در این صنعت توانسته‌ایم به قدرت بومی دست یابیم و به هیچ‌وجه از اصول و راه رفته خود باز نمی‌گردیم.

حقیقت‌پور ابراز داشت: ما به قاعده بازی و تعهداتی که داده‌ایم پایبندیم و بهتر است آمریکایی‌‌ها نیز قاعده بازی را به هم نزنند و تلاش نکنند تا در مسیر صلح و ثبات جهانی اختلال ایجاد کنند.

رژیم صهیونیستی سه بار از سوی حزب‌الله تحقیر شده است

وی در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به برخی پایگاه‌های حزب‌الله گفت: ما شاهد یک هماورد جدی بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی هستیم چرا که رژیم صهیونیسی در سه نبرد در برابر حزب‌الله تحقیر شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حزب‌الله در جنگ 33 روزه، 22 روزه و در جنگ اخیر در سوریه رژیم صهیونیستی را تحقیر کرده و اگر رژیم حزب‌الله در سوریه نبود تفکرات صهیونیستی و ارتجاع منطقه در سوریه قالب می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حقیقت‌پور در پایان سخنان خود یادآور شد: حزب‌الله شکست بزرگی را در جنگ سوریه به رژیم صهیونیستی تبیین کرد و طبیعی است که هر وقت آنها فرصت پیدا کردند قصد ضربه زدن به حزب‌الله را دارند و حق برای حزب‌الله باقی است تا در هر کجای دنیا و در هر زمان با هر وسیله‌ای از آنها انتقام بگیرد.

انتهای پیام/62001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول