اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

دشمنان نمی‌توانند خللی میان وحدت حوزه و دانشگاه ایجاد کنند

استاد دانشگاه با اشاره به بصیرت و آگاهی دو نهاد علمی حوزه و دانشگاه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان نمی‌توانند خللی میان وحدت حوزه و دانشگاه ایجاد کنند.

دشمنان نمی‌توانند خللی میان وحدت حوزه و دانشگاه ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا طباطبایی که به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن گفت با اشاره به شهادت دکتر محمد مفتح و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: شهید دکتر مفتح شخصیتی روحانی که فعالیت‌های بسیار قابل توجه و باثمری در حوزه و دانشگاه داشت و امروز به عنوان مظهر حوزه و دانشگاه شناخته می شود.

این استاد دانشگاه گفت: ایشان در 27 آذرماه توسط گروهی منحرف به شهادت رسید، همان گروهی که استاد شهید مطهری را به شهادت رساندند و اساساً یکی از حربه‌های دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا برای مقابله با انقلاب اسلامی، حربه ترور بوده است.

وی عنوان کرد: منافقین در ترور شخصیت‌ها هیچ محدودیتی را قائل نبودند، از مسئولان طراز اول جمهوری اسلامی تا مردم کوچه و بازار که موافق انقلاب بودند را در بر می‌گرفت.

طباطبایی تأکید کرد: در این موج ترورها از رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس دستگاه قضا مورد سوء قصد قرار گرفتند تا یک فرد عادی که کفاش ساده‌ای بود در این راه به شهادت رسیدند و اکنون نیز حذف دانشمندان هسته‌ای ما در صدر برنامه‌های ترور منافقین قرار گرفته است و این حربه همچنان ادامه دارد که نیازمند بیداری مسئولان و مردم است.

این مسئول یادآور شد: شهید مفتح با اینکه یک شخصیت روحانی به حساب می‌آمد، در بین دانشجویان بسیار محبوب بود و پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه شد، از طرفی دشمنان تلاش داشتند که فاصله این دو نهاد که موتور حرکت جامعه بودند، را بیشتر کرده و سود خود را ببرند.

وی ادامه داد: دشمنان سعی دارند تا تفکر این دو نهاد را بر ضد هم نشان دهند اما تلاش و مجاهدت بزرگانی مثل شهیدان مفتح، بهشتی و مطهری مانع این حرکت تفرقه‌انگیز شد و با پیروزی انقلاب اسلامی این حرکت وحدت بخش پررنگ‌تر از گذشته ادامه پیدا کرده است.

این استاد بسیجی دانشگاه افزود: پیام بزرگ شهید مفتح و تمام شهدای انقلاب اسلامی، وحدت است و نه تنها وحدت حوزه و دانشگاه برای ما یک هدف می باشد بلکه پرهیز از تفرقه و وحدت و یکپارچگی عمومی، وظیفه آحاد مردم و مسئولان است، زیرا وحدت رمز پیشرفت و سعادت یک ملت خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ امروز حرکت مدبرانه دولتمردان ما در عرصه سیاست خارجی، دشمن  را گیج کرده و صدای صهیونیست‌ها را در آورده و سبب امیدواری جبهه حق شده است و عامل این پیروزی در کنار تلاش دولتمردان، پشتیبانی همه جانبه ملت غیور ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

طباطبایی اضافه کرد: امروز اگر بخواهیم در عرصه‌های داخلی و خارجی و در جهاد اقتصادی پیروزی‌های بیشتری را به‌دست آوریم، با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت شتاب بخش علمی کشور را ادامه دهیم.

بخشدار مرکزی ورامین در پایان تصریح کرد: در شهرستان ورامین برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است و در آینده نزدیک با حضور استاندار تهران، جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در ورامین برگزار شده و با حضور مدیران کل استان‌ها، پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2462/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول