اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

وحدت حوزه و دانشگاه موجب پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ایجاد اتحاد و وحدت میان حوزویان و دانشگاهیان موجب پیشرفت این دو قشر و پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود.

وحدت حوزه و دانشگاه موجب پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در بندرعباس با بیان اینکه این همایش در راستای تکریم علم آموزان حوزه و دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج فارس در حالی که کمتر از یک سال از فعالیت‌های آن می‌گذرد، میزبان محفل ارزشمند همایش وحدت حوزه و دانشگاه شده است. 

وی ادامه داد: هدف ما علاوه بر تکریم علم آموزان، ایجاد بستری ارزشمند برای معرفی هر چه بهتر دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر به دانشجویان و حوزویان علاقمند به این بخش است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه با گرامی‌داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: امیدواریم همواره شاهد همکاری و وحدت دانشجویان و طلاب علوم دینی باشیم و همکاری‌ها این دو قشر استمرار داشته باشد. 

مرشدی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اساسی‌ترین مسائل جامعه اسلامی محسوب می‌شود که شهید مفتح نقش موثر و تلاش‌های بسیاری در راستای تحقق این امر داشتند. 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اتحاد و وحدت میان حوزویان و دانشگاهیان موجب پیشرفت این دو قشر و پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نیز در سایه وحدت حوزه و دانشگاه نیز محقق می‌شود. 

انتهای پیام/88001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول