اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شناسایی مشاغل خانگی موفق کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی مشاغل خانگی موفق این استان با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی به بانک‌های عامل خبر داد.

شناسایی مشاغل خانگی موفق کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان

علی‌حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از آغاز طرح شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه‌گذاری کلان و خرد در مناطق مختلف گفت و اظهار داشت: معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، اداره‌کل اقتصاد و دارایی، گردشگری و همه بانک ها در اجرای این طرح همکاری دارند.

وی از اختصاص 106 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: قرار است 71 میلیارد ریال از این اعتبار در قالب مشاغل خانگی پرداخت شود.

این مسئول ادامه داد: 35 میلیارد ریال توسط صندوق مهر امام رضا برای پشتیبانی مشاغل خانگی و ایجاد تعاونی‌های جدید، طرح‌های دانش بنیان و خوشه‌های کسب و کار برای استان در نظر گرفته شده است.

این مسئول عنوان کرد: رویکرد جدیدی در ایجاد کار و تولید، سرمایه‌گذاری، تشکیل تعاونی‌ها و مشارکت مردمی در سرمایه‌گذاری کوچک و بزرگ مد نظر قرار گرفته شده است.

وی بیان داشت: بر این اساس پشتیبانی از کارآفرینان علاوه بر تسهیلات و آموزش‌های تخصصی و مدیریتی، بازاریابی و نظارت بر قیمت و کیفیت محصول در برنامه کار قرار گرفته است.

نوروزی تأکید کرد: در راستای تقویت مشاغل خانگی، شناسایی و روی آوری به سمت طرح‌های نوین علمی و توجیه‌پذیر اقتصادی بر پایه ظرفیت‌های مناطق مختلف استان، کار شناسایی و مطالعاتی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده و سپس برای اعطای تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر تحقق عدالت مالیاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و اذعان داشت: درآمد وصولی هشت ماهه اول سال جاری، مطابق با پیش‌بینی نیست.

وی افزود: دستگاه‌هایی که در وصول درآمدهای مصوب خود ناموفق بوده‌اند باید دلایل عدم موفقیت خود را ارائه کنند.

نوروزی در پایان عنوان کرد: تخصیص اعتبارات جاری و عمرانی برای باقیمانده سال منوط به وصول درآمدهای مالیاتی توسط دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول