اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ساخت 12 مصلی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه 12 مصلی در سطح این استان وجود دارد، گفت: تسریع در روند عملیات اجرایی مصلی‌ها بسیار مهم است.

ساخت 12 مصلی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تعداد مصلی‌های موجود در سطح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تعداد مصلی‌های استان 14 مورد بوده که از این تعداد 12 مصلی در دست احداث است، با این وجود مصلی نماز جمعه یاسوج با وجود اینکه از 26 سال قبل ساخته شده ولی هنوز نواقصی دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مصلی گچساران و دهدشت از مهم‌ترین مصلی‌های در دست احداث بوده که در گذشته خدماتی در راستای ساخت بنای این مکان‌ها صورت گرفته که توجه استاندار جدید باعث پیشرفت در عملیات اجرایی مصلاها شد.

وی بیان داشت: در بخش‌های دیگر استان نیز 9 مصلی به سبک سوله‌ای و به منظور صرفه‌جویی اقتصادی در حال ساخت می‌باشد.

این مسئول افزود: اعتباراتی خوبی استاندار سابق اختصاص داد و استاندار جدید هم مهر تایید بر این موضوع گذاشتند که سعی بر این داریم با تزریق بودجه‌های جدید در اسرع وقت این کار صورت گیرد که اخیرا با روند کندی مواجه شده است.

پناهی عنوان کرد: با توجه به سخنرانی صورت گرفته در نماز جمعه لنده یک ماه به پیمانکاران و مسئولان اجرایی فرصت داده شد که روند کند به روند سابق برگردد و در ساخت و ساز مصلی‌ها تسریع صورت گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر بررسی‌های استاندار و معاون عمرانی هستیم که روند ساخت و ساز با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی در ادامه به نقش ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق ارتباط تنگاتنگی بین امام جمعه، فرماندار، بخشدار و مسئولان اجرایی وجود دارد که هماهنگی‌هایی بین ائمه جمعه و مسئولان وجود دارد و مسئولان در جهت رفع مشکلات اظهارنظر و چاره‌اندیشی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در مجموع هماهنگی خوبی بین ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و دیگر مسئولان وجود دارد، بیان داشت: مسئولان با برگزاری جلسات خصوصی با تذکراتی که ائمه جمعه می‌دهند هم فرمانداران و هم بخشداران همکاری خوبی تاکنون داشتند و مشکلات مردم به نحو مطلوب‌تری حل و فصل می‌‌شود.

پناهی عنوان کرد: انتظار داریم در دولت جدید بخشداران، فرمانداران و مسئولان اجرایی به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و کارها تفاهم و تعامل بیشتری با ائمه جمعه داشته باشند.

وی، تعامل همه جانبه ائمه جمعه با مسئولان را در راستای حل مشکلات مردم مهم دانست و خاطرنشان کرد: ائمه جمعه همواره از تریبون‌های در اختیار مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و خواستار رفع آن‌ها هستند.

انتهای پیام/82011/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول