اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بیش ‌از 2 هزار خانوار شهری زیر پوشش شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوارهای شهری زیر پوشش شرکت گاز را 2 هزار و 352 خانوار عنوان کرد و گفت: تعداد روستاهای زیر پوشش شرکت گاز یک‌هزار و 654 خانوار است.

بیش ‌از 2 هزار خانوار شهری زیر پوشش شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمد قهرمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات 100 روزه شرکت گاز در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان تاکنون اقدامات مناسب و ارزنده‌ای به جامعه هدف در سطح شهرها و روستاها ارائه کرده است.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عمده اقدامات این شرکت را نصب انشعابات و شبکه‌گذاری در سطح شهرها و روستاهای استان عنوان کرد و گفت: میزان انشعابات نصب شده در سطح روستاهای استان یک‌هزار و 581 انشعاب بوده که در سطح شهرها نیز 534 انشعاب شهری نصب شده است.

قهرمانی جمع کل انشعابات صورت گرفته در سه ماهه اخیر را 2 هزار و 115 انشعاب عنوان کرد و گفت: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات ایمنی اقدامات شایسته‌ای به منظور رفاه حال مردم جامعه استان انجام داده است.

این مسئول جمع اشتراک‌های صورت گرفته در کهگیلویه و بویراحمد را 5 هزار و 12 عنوان کرد و گفت: تعداد مشترک روستایی در استان یک‌هزار و 981 بوده که در سطح شهر نزدیک به 3 هزار و 31 مشترک بوده است.

وی در ادامه به میزان شبکه‌گذاری‌های صورت گرفته در سطح شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: جمع کل شبکه‌گذاری طی 100 روز اخیر 45 کیلومتر بوده که 43 کیلومتر آن در روستاها و دو کیلومتر در سطح شهر شبکه‌گذاری شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوارهای زیر پوشش شرکت گاز را یک‌هزار و 654 خانوار عنوان کرد و گفت: نزدیک به 2 هزار و 352 خانوار شهری زیر پوشش این شرکت خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

قهرمانی در ادامه تکمیل گازرسانی به روستاهای گراب لوداب و افتتاح آن طی سه ماهه اخیر را از دیگر اقدامات شرکت گاز استان عنوان کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای چم‌ بلبل، چاه تلخ، چاه مورد، بهره‌عنا، دشت‌رز، خونگاه، آب‌سپاه و دره باشت را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول