اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیتی سپاه باشت عنوان کرد

آمادگی هیئت عاشقان ولایت باشت برای رسیدگی به مشکلات حلقه‌های صالحین

مسئول تعلیم و تربیتی سپاه باشت گفت: هیئت عاشقان ولایت برای رسیدگی به مشکلات حلقه‌های صالحین در باشت آمادگی کانل دارد.

آمادگی هیئت عاشقان ولایت باشت برای رسیدگی به مشکلات حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز نشست اخلاقی بصیرتی سپاه باشت تحت عاشقان ولایت در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان باشت برگزار شد.

این نشست به همت مدیر تعلیم و تربیت مقاومت بسیج سپاه باشت با حضور قلی‌زاده فرمانده سپاه باشت، رضایی مسئول تعلیم و تربیتی سپاه مربیان حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین با هدف تقویت بنیه فکری ،اعتقادی ،اخلاقی و تربیتی و ارائه و بررسی مشکلات و مسائل احتمالی توسط مربیان حلقه‌های برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام مسلم رضایی اظهار داشت: این جلسه به صورت ماهانه به منظور بالا بردن سطح معرفتی و تربیتی مربیان حلقه‌های صالحین و ارائه راه‌حل‌های مناسب در راستای رفع مشکلات موجود و احتمالی حلقه‌های صالحین و مربیان آنان برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه باشت افزود: در این جلسات به مربیان حلقه‌های خواهران و برادران اجازه داده می‌شود که کلیه مشکلات را ارائه داده و در پایان به بحث و گفت‌وگو جهت ایراد راه حل مناسب با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت‌های بسیج بپردازند.

وی اذعان کرد: هیئت عاشقان ولایت در حقیقت پناه‌گاهی برای مربیان شجره طیبه جهت طرح مسائل و مشکلات است.

رضایی این جلسات را نوعی گفتمان و هم‌اندیشی دانست و خاطرنشان کرد: در این جلسات از سرگروه‌ها و مربیان خواستاریم که با بکار بستن همت و انگیزه بالا جهت برگزاری حلقه‌های صالحین به صورت مستمر و منظم تلاش کنند و اقدامات لازم جهت بهبود و بالا بردن روز افزون کیفیت را با جدیت انجام دهند.

وی ادامه داد: در راستای اثر‌گذاری مربیان و سرگرو‌ه‌ها به افراد تحت آموزش و تربیت خود باید زمینه ارتقاء سطح علمی و معرفتی برای خود را فراهم کرده و از آن به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه باشت گفت: فعالیت‌های تربیت محور صالحین امری بسیار مهم و دارای سختی و ارزش است که مستلزم رسیدن به اهداف ارزشمند آن تربیت نیروهایی به عنوان مربی با انگیزه و صبر بالا است.

انتهای پیام/82007/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول