اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود:

توجه به حلقه‌های صالحین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود گفت: توجه به برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین راه مقابله با جنگ نرم و مصون‌سازی جامعه برابر تهدیدات خاموش دشمنان است.

توجه به حلقه‌های صالحین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی امشب در جلسه سرگروه‎های صالحین شاهرود که با حضور بیش از 35 نفر برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اجرای منظم جلسات حلقه صالحین اظهار کرد: نظام شجره طیبه صالحین که در بسیج مستضعفین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، از مهم‎ترین برنامه‌های راهبردی بسیج در امر خودسازی فردی و اجتماعی اقشار مختلف بسیج است. 

وی افزود: در برهه کنونی که دشمنان ما با اهداف نرم و مقابله با تفکر و فرهنگ اسلامی ایرانی به مقابله با جامعه ما برخاسته‌اند، باشد تلاش کنیم تا این فرهنگ و تفکر غنی و ناب در جامعه مستحکم‌تر باشد. 

مرتضوی خاطر نشان کرد: دشمنان ما اکنون با ابزار رسانه و فرهنگ در تلاش هستند که جامعه و به ویژه قشر جوان و نوجوان را تحت تأثیر القائات خود قرار دهند و در این راه از تمام توان خود بهره گرفته‌اند. 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود تصریح کرد: بسیج که خود را مدافع نظام، انقلاب و ولایت می‌داند و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، برای مقابله با این تهدید نظام صالحین را سازمان‎دهی کرد. 

وی بیان کرد: نظام صالحین سنگ بنای ساختن فردی و اجتماعی بسیجیان است و ما به عنوان مسئولان صالحین وظیفه داریم که با جدیت و اهتمام به این موضوع توجه و با جان و دل در این زمینه خدمت کنیم.

مرتضوی با تأکید بر برگزاری منظم و هدف‎دار جلسات صالحین گفت: در جنگ نابرابر فرهنگی دشمنان علیه ملت ما باید نیرو پرورش دهیم و آگاه‌سازی فرهنگی، معرفتی و بصیرتی انجام دهیم که حلقه‌های صالحین برای همین است. 

وی تأکید کرد: باید همه دست در دست هم و با توان و توجه تلاش کنیم تا جامعه را از این توطئه فرهنگی آگاه کنیم و بتوانیم برابر این ناتوی فرهنگی دفاع جانانه‌ای را رقم بزنیم و دشمن را مانند دوران دفاع مقدس تسلیم کنیم. 

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول