اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت آموزش سپاه تویسرکان خبر داد

تجلیل از 32 فعال قرآنی حلقه‌های صالحین تویسرکان

مسئول تربیت آموزش سپاه تویسرکان از تجلیل 32 فعال قرآنی حائز رتبه در مسابقات حلقه‌های صالحین به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

تجلیل از 32 فعال قرآنی حلقه‌های صالحین تویسرکان

حجت‌الاسلام احمد امیرخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: بسیجیان امروز در راستای صیانت از آرمان‌ها و اهداف امام(ره) و شهدا همانند هشت سال دفاع مقدس، مقاوم و جهادی در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه میقات صالحین به مناسبت هفته بسیج، ادامه داد: 20 حلقه نمونه در قالب برنامه میقات صالحین از میدان امام خمینی(ره) به طرف مصلا با حمل پلاکارد و تابلو‌هایی در معرفی حلقه‌ صالحین و اهداف آن در سکوت پیاده‌رویی کردند.

مسئول تربیت آموزش سپاه تویسرکان با اشاره به نشست حلقه‌های صالحین در محل مصلای امام خمینی(ره) گفت: بسیجیان خواهر و برادر میقات صالحین از سخنرانی با موضوع ظهور امام زمان(عج) بهره بردند.

وی تشریح اهداف و فرامین مقام معظم رهبری را از دیگر برنامه اجرایی میقات صالحین دانست و افزود: بسیجیان با آموزش‌های لازم به منظور بصیرت‌افزایی و روشنگری جامعه مجهز می‌شوند.

امیرخانی از تجلیل 32 نفر از فعالان قرآنی حلقه‌های صالحین حائز رتبه در مسابقات در رشته‌های مختلف قرآنی و دینی تویسرکان در برنامه میقات صالحین در مصلای امام خمینی(ره) به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین بسیج به مناسبت‌های مختلف فعالیتی منسجم دارند، یادآور شد: حلقه‌های صالحین بسیج متشکل از رده سنی نونهال، جوان و نوجوان، میانسال و پیشکسوت است که هر رده سنی برنامه‌های آموزشی خاص خود را دارند.

مسئول تربیت آموزش سپاه تویسرکان تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه را رمز پیروزی و جاودانگی بسیج عنوان کرد و گفت: توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع) و پیروی محض از ولایت فقیه راهکار راهبرد پیروزی ما در همه عرصه‌ها در برابر دشمنان است.

انتهای پیام/8901/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول