اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان:

شرکت در حلقه‌های صالحین باید از مدارس شروع شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان گفت: شرکت در حلقه‌های صالحین را باید از مدارس و دانش‌آموزان شروع کرد و بهتر است علاوه بر برنامه‌های احکام، تربیتی و آموزشی برنامه‌های دیگری هم گنجانده شود تا جلسات متنوع و لذت‌بخش باشد.

شرکت در حلقه‌های صالحین باید از مدارس شروع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جلسه توجیهی و آموزشی مربیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین که در محل دفتر امام جمعه بجستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب حلقه‌های صالحین باید به همه اقشار جامعه معرفی شود و تمام مردم در این چنین حلقه‌هایی شرکت کنند.

وی افزود: شرکت در حلقه‌های صالحین را باید از مدارس و دانش‌آموزان شروع کرد تا دانش‌آموزان وسیله‌ای برای معرفی این حلقه‌ها باشند.

وی گفت: در برنامه‌ها و جلسات صالحین بهتر است علاوه بر برنامه‌های احکام، تربیتی و آموزشی برنامه‌های دیگری هم گنجانده شود تا جلسات متنوع و لذت‌بخش باشد.

ابراهیم‌زاده افزود: 50 حلقه دانش‌آموزی در بجستان تشکیل شده و سعی می‌شود این حلقه‌ها به 110 حلقه افزایش یابد.

سرمربی حلقه‌های صالحین نیز در ادامه بیان داشت: مربیان حلقه‌های صالحین باید رفتار و گفتار ملایم و نرمی داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی افزود: در این کلاس‌ها بهتر است علاوه بر برنامه‌های تعیین شده برنامه‌های آموزشی، تفریحی، ورزشی، سلاح‌شناسی، آموزش‌های نظامی و… استفاده شود.

ایزدی تاکید کرد: برای اجرای بهتر جلسات و برنامه‌ها بهتر است مربیان به سرفصل‌هایی که داده می‌شود توجه داشته باشند تا با آگاهی و مطالعه در کلاس‌ها شرکت کنند تا کلاس‌ها از بازده بیشتری برخوردار شود.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول