اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

حلقه‌های صالحین پژوهشی برگزار شود

امام جمعه باشت با بیان این‌که طرح حلقه‌های صالحین باید در باور و اعتقاد مردم بگنجد، گفت: مربیان، حلقه‌های صالحین را پژوهشی برگزار کنند مطالب علمی لازم و ارزشمند را آموزش دهند.

حلقه‌های صالحین پژوهشی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز مربیان حلقه‌های صالحین شهرستان باشت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این دیدار با بیان این‌که حلقه‌های تربیتی صالحین طرح مقدسی است که در میان افراد به خصوص بسیجیان با استقبال خوبی رو به رو شده است، اظهار کرد: مأموریت اصلی حلقه‌‌های صالحین، توجه به فعالیت‌‌های تربیتی است و آموزش مباحث معرفتی و بصیرتی ابزاری است که در تحقق تغییر رفتار مورد نیاز خواهد بود.

امام جمعه باشت با بیان این‌که فعالیت‌‌های حلقه‌‌های تربیتی صالحین نباید منحصر در جلسات هفتگی باشد، افزود: در راستای تقویت فعالیت‌های تربیتی ارتباط اعضا با یکدیگر و در خارج از جلسات نیز حفظ شود.

وی تصریح کرد: حلقه‌‌های تربیتی، محل رشد افراد و بسیجیان است، بنابراین مربیان حلقه‌های صالحین آموزه‌های خود را با نیاز‌های جدید جامعه اسلامی و خطراتی که امروز کیان نظام اسلامی را تهدید می‌کند، تطبیق دهند.

سرمربی حلقه‌های صالحین باشت اذعان کرد: مربیان باید حلقه‌های ‌صالحین را به صورت پژوهشی برگزار کنند و مطالب علمی لازم و ارزشمند را آموزش دهند.

این مسئول ادامه داد: طرح حلقه‌های صالحین باید در باور و اعتقاد مردم بگنجد تا توجه به آن دو چندان شود و با اعتقاد بر صرف هزینه و وقت برای چنین کلاس‌هایی، افراد مشتاقانه به سمت و سوی این حلقه‌ها بروند.

امام جمعه باشت با بیان این‌که مربیان باید با جدیت بیشتری در راستای جذب افراد به سمت این حلقه‌های تربیتی اقدام کنند، تأکید کرد: حلقه‌های صالحین به عنوان حلقه‌های برتر باید به صورت مستمر و منظم انجام گیرد و مربیان طرح صالحین باید گزارش ماهانه خود را ارائه دهند و در بالا‌بردن کیفیت هرچه بیشتر حلقه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/82007/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول