اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 5 کارگاه آموزشی برای والدین و مربیان به اجرا در می‌آید

برگزاری کارگاه آموزش تفکر توسط انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان

رئیس هیئت مدیره انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان اصفهان گفت: آموزش تفکر در قالب 5 کارگاه آموزشی برای والدین و مربیان برگزار می‎شود.

برگزاری کارگاه آموزش تفکر توسط انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان

نهضت قریشی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: انجمن دوستداران ادبیات کودکان و نوجوانان 5 کارگاه آموزشی با موضوع آموزش تفکر ویژه مربیان و والدین برگزار می‎کند.

‎وی افزود: به این دلیل که خانواده‎ها باید به کودکان نحوه تفکر را آموزش دهد، این کارگاه‎ها برای والدین و مربیان برگزار می‎شود.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن دوست‌داران ادبیات کودک و نوجوان اضافه کرد: هزینه شرکت در این کلاس‎های آموزشی 40 هزار تومان است که علاقمندان می‎توانند از اول تا 8 دی‎ماه برای ثبت‌نام و حضور در کلاس‎ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: اولین جلسه از این کارگاه‎های آموزشی در تاریخ 8 دی‎ماه در محل انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‎شود و محل جلسات بعدی پس از برگزاری اولین کارگاه مشخص می‎شود.

قریشی‌نژاد در خصوص هدف برگزاری این کارگاه گفت: تفکر و آموزش تفکر صحیح به کودکان از جمله نکات مهم تربیت است که باید مورد توجه قرار گیرد و والدین و مربیان بیشترین تأثیر را در شکل‎گیری تفکرات کودکان دارند.

وی در بیان سایر فعالیت‎های این انجمن ادامه داد: گسترش و رشد ادبیات کودک و نوجوان از راه ترویج و تبلیغ در مناطق دور و نزدیک محدوده‌ فعالیت انجمن  است.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن دوست داران ادبیات کودک و نوجوان اضافه کرد: ارتباط و همکاری با مراکز و سازمان‌‎های حرفه‌ای ادبیات کودک و نوجوان برای مبادله‌ دانش مورد نیاز در این زمینه، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‎هایی در حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان برای بالا بردن سطح این رشته، ایجاد ارتباط با آموزش و پرورش و سایر نهادهای مربوط منطقه برای گسترش ادبیات کودک و نوجوان و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز آموزشی از جمله فعالیت‎های این مرکز است.

انتهای پیام/63019/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول