اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

ترویج تفکر بسیجی موجب رشد جامعه می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: رشد و نمو تفکر بسیجی در جامعه موجب پیشرفت کشور می‌شود.

ترویج تفکر بسیجی موجب رشد جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سعید بابایی عصر امروز در جمع ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان، بسیجیان را پرورش یافتگان مساجد خواند.

وی اظهار داشت: بسیجیان تفکرشان ولایی است و هر هنگام که این نیروی مردمی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و کشور وارد عمل شود سربلند شده است.

جانشین فرمانده سپاه آستارا تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در جامعه رشد و نمو پیدا کند شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود زیرا آنها همواره مطیع دستورات رهبری بوده و لحظه‌ای در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی کوتاه نیامده‌اند.

این مسئول بر تعامل هرچه بیشتر بین ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تأکید کرد.

بابایی تصریح کرد: با جان و دل از ارزش‌ها و اعتقادهای اسلامی جامعه خود در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع کرده و با برنامه‌ریزی‌های اصولی و کارشناسی شده پاسخ دندان‌شکنی به آنها می‌دهیم.

وی، تلاش دشمنان را در راستای سوق دادن جوانان به طرف فرهنگ‌های غلط و پوچ خواند و یادآور شد: در این برهه از زمان ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

ا‌نتهای پیام/84001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول