اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

حفظ مس در لیگ برتر تفکر و خواسته ماست

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: حفظ تیم فوتبال در لیگ برتر و به دست آوردن موقعیت از دست رفته تیم تفکر و خواسته ماست.

حفظ مس در لیگ برتر تفکر و خواسته ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نشست خبری اکبر ایرانمنش مدیر‌عامل باشگاه صنعت مس کرمان پیش از ظهر امروز در حالی برگزار شد که طرفین حاضر در این نشست با اظهار گلایه‌مندی انتقاداتی را متوجه یکدیگر ساختند.

اکبر ایرانمنش در این نشست با اشاره به صحبت‌های دو هفته قبل خود مبنی بر فراهم ساختن شیوه و فصل تازه‌ای از ارتباطات باشگاه با رسانه‌ها اظهار داشت: دو هفته قبل و در نشست خبری پیش از دیدار مقابل راه‌آهن گفتم از این پس باشگاه هر 20 روز یک بار با اهالی رسانه نشست‌هایی را برگزار می‌کند، اما شما دیدید که این فاصله زمانی تنها به 15 روز رسید، من به وعده خود عمل کردم و از این پس نیز این رویه  دنبال می‌شود.

افراد‌ کارشکن‌ ‌به کرمان خیانت می‌کنند

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با انتقاد از برخی رسانه‌ها‌ گفت: نمی‌دانم چرا برخی وظیفه اصلی خود در رسانه که همان اطلاع‌رسانی صحیح است را فراموش کرده‌اند.

وی بیان داشت: در دیدار مس و راه‌آهن وقتی که قصد خروج از ورزشگاه را داشتم یکی از اعضای خانواده‌ام در تماس تلفنی به من گفت ‌برخی سایت‌ها اعلام کرده‌اند مس با نتیجه دو بر یک از سد راه‌آهن گذشته است.

ایرانمنش خاطر نشان کرد: این نوع خبر‌رسانی واقعا به دور از انصاف است، شما به همین شیوه حمایت تبریزی‌ها از تراکتور نگاه کنید، مردمی که در تبریز هستند با این تیم زندگی می‌کنند.

وی گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا مس از انتهای جدول جدا شود و بار دیگر روزهای خوب خود را در لیگ از سر گیرد، این تیم متعلق به مردم و رسانه‌ها است.

ایرانمنش اظهار داشت: اگر مس باشد، شما رسانه‌ها بهترین اخبار و خوراک‌های خبری در حوزه ورزش را از فوتبال و لیگ برتر دارید، اما اگر مس نباشد دیگر سوژه‌های ورزشی در حد برتر ندارید.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم برخی چرا به دنبال تخریب این تیم هستند همه ما کرمانی هستیم‌ و باید صادقانه و به اتکای همدلی و اتحاد مشکلات را رفع کنیم، این افراد در واقع به شهر و استان خود خیانت می‌کنند‌.

چارت جدید نگاه ویژه‌ای به جایگاه روابط عمومی دارد

‌در ادامه این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه با ارائه انتقاداتی از مدیر‌عامل باشگاه مس درخواست کردند تا نسبت به رفع ضعف اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در باشگاه مس چاره‌اندیشی کند که ایرانمنش در پاسخ به این خواسته خبرنگاران گفت: من هم با نظر شما موافقم.

وی با بیان اینکه باشگاه مس نیازمند یک روابط عمومی قوی و دارای جایگاه ویژه است، افزود‌: در چارت قبلی باشگاه به این مسئله توجه خوبی نشده است و با توجه به انجام مراحل پایانی ایجاد چارت جدید در باشگاه مس و تصویب در هیئت مدیره از نفرات بر ‌اساس توانمندی‌های خود در باشگاه استفاده می‌شود.

ایرانمنش عنوان کرد: امیدوارم با چاره‌اندیشی در این زمینه شرایط روابط عمومی و ایجاد ارتباط بهتر بین باشگاه و رسانه‌ها بهتر شود.

وی در مورد وضعیت هیئت مدیره باشگاه و میزان ارتباط و آشنایی اعضای هیئت مدیره با ورزش و فوتبال گفت: هیئت مدیره ما با ورزش بیگانه نیست، ابوالحسن مهدوی،‌ ‌سیف‌الدینی و من سوابق ورزشی ما مشخص است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بیان داشت: همه ما به نوعی در فوتبال سابقه داریم، ‌دلاوری و ناصر‌زاده هم از ورزش شناخت خوبی دارند و در مجموع هیئت مدیره ما را افرادی ورزشی و میدان دیده تشکیل می‌دهند.

ایرانمنش تصریح کرد: من در دوران جوانی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و حتی عکس من به همراه تیمی دبیرستان ایرانشهر‌ که موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آموزشگاه‌های کرمان شد در کتاب عکس کرمان به چاپ رسید.

پایه و اساس باشگاه مس بر مبنای فوتبال ریخته شده است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ‌با بیان اینکه اساس و پایه این باشگاه بر اساس تیم فوتبال بزرگسالان ریخته شده است، گفت‌: در وهله اول حفظ تیم فوتبال در لیگ برتر و به دست آوردن موقعیت از دست رفته تیم برای ما ارزش و اهمیت دارد.

وی افزود: این تیم نماد ورزش استان کرمان است و از دست دادن این وزنه ضربه سنگینی بر پیکره ورزش استان کرمان می‌زند.

ایرانمنش بیان داشت: شرایط تیم در مقایسه با نیم فصل نخست تغییر کرده و با جذب چند بازیکن نقاط ضعف تیم رفع شده است، به نظر من این تیم در نیم فصل نخست همانند تیم‌های فوتبال محلات بازی می‌کرد، اما ‌با توجه به تغییرات صورت گرفته شرایط تیم متحول شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان و اعضای کادر فنی با توجه به درک موقعیت فعلی بتواند در دیدار مقابل پرسپولیس از میدان پیروز خارج شوند و با کسب‌ سه امتیاز روند صعودی خود را در جدول آغاز کنند.

از پایه‌‌ها غافل شدند

‌ایرانمنش با بیان اینکه طی چند سال گذشته نتوانسته در رده‌های سنی عملکرد رضایت‌بخشی را داشته باشد، ابراز داشت: در دورانی که مدیرعامل بودم رده‌های سنی ما شرایط خیلی خوبی داشتند، اما اکنون همان تیم‌ها یا وضعیت خوبی ندارند یا در دسته‌های پایین‌تر به کار خود ادامه می‌دهند.

وی بیان داشت: باید با اتخاذ تدابیری مانند استفاده از مربیان خارجی به عنوان مدیر تیم‌های پایه و یا افزایش دانش مربیان پایه خود شرایطی را ایجاد کنیم تا در رده‌های سنی به جایگاه بهتری برسیم.

ایرانمنش گفت: در این بخش ‌مراد‌علیزاده مدیر‌عامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی دارد، وی توصیه‌ای داشت‌ که اگر هزینه‌هایی هم در باشگاه می‌شود صرف بومی‌گرایی شود تا از درون تیم‌های پایه باشگاه نخبگان فوتبال استان کشف و پرورش داده شوند.

................................

گزارش از عباس آقاملایی

عکس از محسن رجب‌پور

................................

انتهای پیام/80011/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول