اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته وقف

همایش «همه واقف باشیم» در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته وقف همایش همه واقف باشیم در شهرکرد برگزار می‌شود.

همایش «همه واقف باشیم» در شهرکرد برگزار می‌شود

حجت‌‎الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: به مناسبت دهه آخر ماه صفر 30 مبلغ به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری مراسم سوگواری دهه آخر صفر در 25 امامزاده استان خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در یک‌هزار و 270 مسجد و حسینیه استان نیز مراسم سوگواری و عزاداری برگزار خواهد شد.

طباطبایی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اوقاف استان به مناسبت گرامیداشت هفته وقف، بیان کرد: همزمان با هفته وقف همایش همه واقف باشیم 14 دی ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تجلیل از اصحاب وقف و معرفی واقفان را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: در این همایش از متولیان، مستأجران و هیئت امنا، خادمان فعال و خیران بقعه‌ساز استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری سومین همایش وقف و رسانه در استان خبر داد و گفت: این همایش با هدف تعامل گسترده با رسانه‌ها، معرفی آثار و برکات وقف، شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان و مدیران فعال رسانه‌ها و قدردانی از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای در عرصه وقف برگزار می‌شود.

طباطبایی اخذ 80 جلد سند مالکیت موقوفات در استان را از دیگر اقدامات این اداره‌کل برشمرد و بیان کرد: طی پنج سال گذشته 56 جلد سند مالکیت توسط این اداره اخذ شده بود که در 9 ماهه سال جاری 80 جلد سند اخذ شده است.

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول