اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان:

کارفرمایان از پرداخت حق بیمه پروانه‌های ساختمانی معاف شدند

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: کارفرمایان از پرداخت حق بیمه پروانه‌های ساختمانی معاف شدند.

کارفرمایان از پرداخت حق بیمه پروانه‌های ساختمانی معاف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ سید فاضل حیدری بلوکی بعد از ظهر امروز طی نشستی با بیان اینکه حق بیمه پروانه ساختمانی حذف شده است، اظهار داشت: پرداخت حق بیمه و ارائه اسناد در زمان صدور پروانه ساختمانی موضوع قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شهر‌ها و روستا‌های کشور متوقف شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تا پایان اسفند ‌ماه 92 پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی موضوع ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب 10 آذر ‌ماه سال 87 متوقف می‌شود و شعب تأمین اجتماعی مجاز به دریافت حق بیمه سهم کارفرمایی ساختمانی بر اساس متراژ و ارائه گواهی نخواهند بود.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در پی حذف حق بیمه پروانه ساختمانی، سازمان امور مالیاتی کشور مکلف شده است مبلغ مورد نظر را از منابع درآمدی بر ارزش افزوده نزد سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور به تامین اجتماعی پرداخت نماید و اجرای این قانون در آینده نزدیک تاثیر بسیار خوبی بر قیمت مسکن و رضایتمندی مردم خواهد داشت.

حیدری بلوکی بیان داشت: تاکنون بالغ بر شش هزار و 500 کارگر ساختمانی که کارت مهارت دریافت کرده‌اند در استان هرمزگان با پرداخت حداقل حق بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند و می‌توانند از تمامی خدمات و تعهدات تامین اجتماعی طبق شرائط استفاده نمایند.

وی در پایان متذکر شد: کارفرمایان برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و رفع ابهام می‌توانند به شعب تامین اجتماعی در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول