اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

آغاز تغییرات مدیریتی هرمزگان از بخش سیاسی / به تغییرات بخش فرهنگی نیز ورود می‌کنیم

استاندار هرمزگان گفت: تغییر مدیران بر اساس تدبیر و بدون هرگونه تعجیل انجام می‌شود و اولویت تغییرات نیز با مدیران بخش سیاسی است.

آغاز تغییرات مدیریتی هرمزگان از بخش سیاسی / به تغییرات بخش فرهنگی نیز ورود می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد،‌ جاسم جادری بعد از ظهر امروز در حاشیه شورای اداری شهرستان حاجی‌آباد در جمع خبرنگاران مبنی بر روند تغییرات مدیریتی در استان اظهار داشت: قطعا مسیر تغییرات به نحوی است که افراد جدید با کارآمدی بیشتر در دولت تدبیر و امید به کار گرفته خواهند شد و البته هیچ تغییری به معنی ناکارآمدی مدیر قبلی نیست.

وی افزود: در این راستا سیاست مدیریت استان بر این است که با بهره‌گیری از خرد جمعی و استفاده از مشاوره نخبگان، افراد کارآمد برای پست‌های مدیریتی انتخاب شوند تا همفکران واقعی دولت فرصت خدمت پیدا کنند.

جادری در عین حال اضافه کرد: این سیاست به این معنی نیست که فقط همفکران دولت در عرصه مدیریتی خواهند بود بلکه شایستگان و مدیران کارآمد فارغ از گرایش سیاسی می‌توانند در ترکیب تیم مدیریتی استان قرار گیرند.

استاندار هرمزگان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات مدیریتی در حوزه معاونان استاندار، خاطرنشان کرد: قطعا این تغییرات در زمان‌بندی مناسب و با تدبیر و تعقل صورت خواهد گرفت و روند خدمت‌رسانی به مردم با قدرت پیش خواهد رفت.

 جادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکردهای خود در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: آنچه ملاک عمل است فراهم شدن فرصت خدمت بیشتر به مردم و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است چرا که شایسته نیست استان هرمزگان با این همه ظرفیت‌ها و منابع در چنین وضعیتی باشد.

وی در همین راستا به گزارش شهردار شهر درگز اشاره کرد و گفت: این که حتی یک متر خیابان آسفالت در این شهر وجود ندارد شایسته نیست.

جادری ادامه داد: قصد نقد گذشته را ندارد اما سوال اینجاست با وجود این همه درآمد و پول چرا توسعه یافتگی در استان در چنین وضعیتی است که نظیر آن را در منطقه حاجی‌آباد و شهر درگز از زبان شهردار آن می‌شنویم.

استاندار هرمزگان در پایان تاکید کرد: برابر زمان‌بندی تدوین شده سفرهای شهرستانی به همه نقاط استان انجام خواهد شد و با رصد مشکلات و در سایه تدبیر؛ استان را به سمت توسعه پایدار و متوازن و آنچه شایسته آن است هدایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/88007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول