اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تاکید کرد

اجرای برنامه‌های گوناگون حوزه‌ هنر از سوی بخش خصوصی

استاندار کرمان گفت: برنامه‌های گوناگون و گسترده‌ در حوزه‌های مختلف هنری از سوی بخش خصوصی اجرا شود.

اجرای برنامه‌های گوناگون حوزه‌ هنر از سوی بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز جمع مسئولان فرهنگی و هنری استان با اشاره به اهمیت اقتصاد هنر اظهار داشت: باید بخش خصوصی را به سوی این حرکت‌ها هدایت و امکانات بخش دولتی را در راستای اجرای برنامه‌ها از سوی بخش خصوصی صرف کنیم.

وی بیان داشت: در این شرایط و در مدت زمان کوتاهی شاهد خواهیم بود که برنامه‌های گوناگون و گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف هنری از سوی بخش خصوصی و با حمایت دولت اجرا می‌شود.

احمد سعیدی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت ‌فعالیت‌ها و اقدامات حوزه فرهنگ و هنر در سال‌های اخیر ارائه کرد.

وی با اشاره به ساخت 42 مجتمع فرهنگی و هنری و کتابخانه از سوی این اداره کل در سراسر استان گفت: برای گسترش امکانات و زیر‌ساخت‌های فرهنگی و هنری پروژه عظیم ساخت 42 مجتمع و فضای فرهنگی در استان طراحی و اجرا شده است.

سعیدی افزود: در این زمینه تعدادی از پروژه‌ها مانند مجتمع رودبار، توسعه مجتمع کهنوج، احداث کتابخانه اختیار‌آباد، تالارها و مجتمع‌های شهرستان‌های راور، کوهبنان و شهر‌بابک انجام و به بهره‌برداری رسیده است و بقیه پروژه‌ها بین 35 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: وجود زیر‌ساخت‌های مناسب و استاندارد می‌تواند فضای مناسبی برای رشد استعدادهای هنری، پرورش هنرمندان متعهد، اجرای برنامه‌های ملی و بین‌المللی و فضایی برای گردهمایی هنرمندان در همه رشته‌های هنری فراهم آورد.

سعیدی همچنین به حوزه‌های مطبوعات، فعالیت‌های هنری، افزایش تولید کتاب‌، توجه به حوزه هنرهای نمایشی و سایر موارد اشاره‌ و در هر بخش آمار مربوطه را ارائه کرد.

انتهای پیام/80017/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول