اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

تصفیه‌خانه آب شرب خلخال را بخش خصوصی تکمیل می‌کند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: براساس توافقات صورت گرفته، قرار است تصفیه‌خانه آب شرب خلخال از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

تصفیه‌خانه آب شرب خلخال را بخش خصوصی تکمیل می‌کند

جلیل جعفری‌بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: احداث تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال و روستاهای اطراف در پایین دست سد بفراجرد با جذب سرمایه‌گذار و فعال بخش خصوصی تکمیل شده تا به عنوان یکی از اولویت‌های شهرستان در مرحله نهایی اجرا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سد بفراجرد با پیشرفت 62 درصد و شبکه آبرسانی به شهر خلخال با پیشرفت 10 درصد برای تکمیل به اعتبارات بیشتری نیاز دارد که در لایحه بودجه سال 93 اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ شبکه آبرسانی این شهر نیز در صورت توافق نهایی با این سرمایه‌گذار با پیشرفت مناسب‌تری عملیاتی و اجرایی می‌شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براساس توافقات اولیه انجام شده با این سرمایه‌گذار قرار است در صورت تکمیل این پروژه با سرمایه‌ای در حدود 30 میلیارد تومان از طریق بی.او.تی راه‌اندازی شود که این خود می‌تواند به جلب رضایت مردم در بهره‌گیری از این طرح کمک کند.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه بیان کرد: اجرای این طرح علاوه بر مزایایی که برای مردم منطقه دارد بستر اشتغالزایی را برای بخشی از بیکاران شهرستان‌های خلخال و کوثر فراهم می‌آورد.

وی یادآور شد: ‌در ارتباط با شبکه فاضلاب شهرستان‌های خلخال و کوثر نیز اقداماتی انجام شده و با اعتباری که از مدیرعامل شرکت آبفا جذب کردیم توسعه این شبکه در این دو شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

جعفری‌بنه خلخال گفت: اولویت بعدی ما در این زمینه توسعه شبکه فاضلاب شهری در هشتجین و کلور است که در این ارتباط اقدامات و فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای صورت گرفته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود افزود: عملیاتی شدن این پروژه‌ها می‌تواند دغدغه مردم را در طول سال به ویژه در ایام بهار و تابستان در بهره‌گیری از آب شرب مناسب و بهداشتی برطرف کرده و اطمینان خاطر بیشتری به مردم در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بدهد.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول