اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی در گرو تعامل بخش خصوصی است

استاندار آذربایجان غربی گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی در گرو تعامل بخش خصوصی با دولت است که باید در این راستا گام برداشته شود.

تکمیل پروژه‌های عمرانی در گرو تعامل بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربانعلی سعادت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف برای اجرای پروژه‌‌های عمرانی بدهکار شده‌اند، بنابراین باید به ترغیب بخش خصوصی و خیران تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دقت داشتن در نحوه هزینه کردن از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: مناقصه‌ها باید با دقت و نظارت بیشتری برپا شود، تا بیت‌المال به بهترین شکل ممکن هزینه شود.

استاندار آذربایجان غربی از اینکه درآمدهای مالیاتی در سراسر کشور افزایش یافته است، خبر داد و ادامه داد: درآمدهای ناشی از مالیات برای سایر مناطق کشور 28 درصد ولی برای آذربایجان غربی 38 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد استان، مناطق کم برخوردار و بعضی صنایع مانند کشاورزی از مالیات معاف هستند، خاطرنشان کرد: برای تحقق یافتن این بخش از درآمد استان باید برنامه‌ریزی شود.

سعادت با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی و صنعت از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، تاکید کرد: برای فعال سازی این ظرفیت‌ها باید تلاش شود.

انتهای پیام/61002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول