اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی:

رشد اقتصادی در سایه تعامل بخش خصوصی و دولت تحقق می‌یابد

مدیرکل دفتر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی گفت: رشد اقتصادی در سایه تعامل نزدیک دولتمردان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

رشد اقتصادی در سایه تعامل بخش خصوصی و دولت تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی رزمجو ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی ترتیب یافت، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت در تنظیم بودجه سال 1393 رشد اقتصادی کشور است، که این موضوع در سایه همکاری بخش دولتی و خصوصی تحقق یافتنی است.

وی ضمن بیان اینکه بعد از هشت سال لایحه بودجه در زمان مناسب و قانونی به مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی تقدیم شده است، ادامه داد: سال 1391 لایحه بودجه سال 1392 در پایان اسفند ماه به مجلس تقدیم شد، به  طوری که این تاخیر سازمان‌ها را در اجرای مسئولیت‌ و برنامه‌ریزی دچار مشکل کرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه 1393 نخستین بودجه دولت تدبیر و امید قلمداد می‌شود، افزود: این بودجه بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و چشم‌انداز 20 ساله مبتنی بوده و اهداف مختلف از جمله کنترل تورم، رشد اقتصادی، مشارکت بخش خصوصی و استمرار اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را دنبال می‌کند.

وی اهتمام به انضباط بودجه‌ای و مالی، اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی، افزایش بهره‌وری شرکت‌های دولتی، توسعه رقابت‌پذیری در فعالیت‌های اقتصادی، کاهش انحصارطلبی، توسعه صادرات غیرنفتی، تقویت تعامل‌های منطقه‌ای، کاهش فاصله طبقاتی بین دهک‌ها و اشتغالزایی را راهبردهای اساسی در بودجه سال آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول