اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

توسعه مراکز بهداشت و درمان باشت با ورود بخش خصوصی محقق می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مشارکت بخش‌های خصوصی در باشت می‌تواند یکی از عوامل توسعه مراکز بهداشت و درمان شهرستان باشد.

توسعه مراکز بهداشت و درمان باشت با ورود بخش خصوصی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا چمن ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت باشت ضمن تقدیر از خدمات قائدی رئیس پیشین این مرکز گفت: در راستای گسترش و توسعه مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت نه تنها علوم پزشکی و مسئولان استانی بلکه تعامل و همکاری مسئولان شهرستان باشت لازم است.

وی با بیان اینکه نیاز‌ها و تقاضا‌های مردمی در زمینه‌های بهداشت و سلامت باید شناسایی شود و با رعایت اصول، قوانین و توجه به سطح‌بندی‌های خدمات در مناطق مختلف باید به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداخت، گفت: مرکز بهداشت و درمان باشت یک مرکز نوپا است که یقیناً تا مدت‌ها مشکلات و مسائلی در پی خواهد داشت بنابراین لازم است که تعامل و همکاری‌های گسترده از این مرکز و سرپرست آن صورت گیرد و با حمایت از آنان باید زمینه را برای توسعه و رفع نیاز‌های سلامتی افراد نه تقاضاهای غیر‌معقول و غیر‌اصولی در باشت انجام گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در راستای انجام اقدامات و خدمات بیشتر به افراد و متقاضیان لازم است که زمینه را برای جذب شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خصوصی فراهم کرد.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: سلامت یک امر بین بخشی است و همکاری و اتحاد عموم افراد را می‌طلبد و ما نیز در این راستا هرگونه اقدامی را که منجر به کمتر کردن فاصله میان نیازمندی و تقاضا باشد، انجام خواهیم داد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت نیز در این مراسم ضمن تبریک سمت جدید امام‌بخش قائدی به عنوان معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان و تبریک به کریم رضایی جهت مسئولیت سنگین و ارزشمندی که از امروز به وی سپرده شده است، اظهار داشت: علی‌رغم اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته، این مرکز هنوز نیازمند توجه و حمایت فراوانی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی است که امیدواریم با حضور رئیس جدید این مرکز مشکلات آن کاهش یابد و زمینه رشد و پیشرفت در باشت نیز گسترش یابد. 

انتهای پیام/82007/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول