اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

مشارکت بخش خصوصی مهم‌ترین راهکار اجرای پروژه‌های عمرانی است

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: مشارکت بخش خصوصی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های مسئولان برای کاهش مدت اجرای پروژه‌های عمرانی مطرح است.

مشارکت بخش خصوصی مهم‌ترین راهکار اجرای پروژه‌های عمرانی است

عوض حیدرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: تدوین بودجه سالانه کشور مبتنی بر دریافت‌های مالیاتی از مهم‌ترین اهداف مسئولان کشور در طول چند دهه گذشته بوده است که در بودجه‌بندی سال 93 به شکل مناسب لحاظ شده است.

وی ادامه داد: اعمال تحریم‌های گسترده بر علیه کشور ایران در طول چند سال گذشته مسئولان را مصمم به تلاش در جهت استقلال بودجه سالانه کشور از درآمدهای نفتی کرده است و بر همین اساس شاهد تدوین بودجه سال آینده بر مبنای سیاست‌های انقباضی هستیم.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار پیرامون وضعیت بودجه‌ای سال آینده گفت: یکی از مسایلی که در جریان این نشست به شکل جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت لزوم واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی در جهت تسریع در مراحل اجرایی این طرح‌ها بود که با نهایی شدن وضعیت بودجه‌بندی سال آینده به شکل جدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به طور مثال یکی از بارزترین پروژه‌هایی که با واگذاری به بخش خصوصی زمینه اجرایی آن مهیا می‌شود طرح فاضلاب شهری شهرضا است که انتظار داریم در آینده نزدیک با تدبیر مسئولان امر شاهد اجرای آن باشیم.

حیدرپور با اشاره به اینکه در بودجه‌بندی سال آینده روش‌های مختلفی برای اتمام طرح‌های عمرانی ارائه شده است، افزود: در همین راستا دو پیشنهاد اختصاص بودجه کامل به طرح‌های دارای بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین ارائه بودجه به تمامی پروژه‌های نیمه تمام مطرح شده که انتظار داریم پس از بحث و بررسی در صحن مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام شود.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول