اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش همواره مشکلات اعتباری دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به مشکلات اعتباری ورزش در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ورزش همواره با مشکلات اعتباری روبه‌رو بوده است.

ورزش همواره مشکلات اعتباری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به حضور نماینده مجلس در مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری استان زنجان اظهار داشت: باید از این فرصت برای مرور مشکلات و فراهم کردن زمینه ارتقای ورزش استفاده کرد.

وی با اشاره به فصل بودجه‌بندی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود آگاهی به محدودیت‌های موجود بنا داریم این تنگناها را مدیریت کرده و از ظرفیت موجود استفاده بهینه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در لایحه بودجه ارائه شده به مجلس ردیف مستقلی برای حمایت از ورزشکاران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: امتیازات دیگر مانند معافیت از پرداخت‌های انشعابات شرکت‌های خدماتی هم در این بودجه مدنظر قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به گنجانده شدن اختصاص درصدی از بودجه ارگان‌های اجرایی به امور ورزش ادامه داد: هر چند بعد از ادغام این درصد تخصیصی نداشته است ولی در مجموع این موضوع به ارتقای ورزش کمک شایان توجهی کرده است.

رحمانی به مشکلات اعتباری ورزش در سطح کشور اشاره کرد و ابراز داشت: چونه ورزش در کشور ما همیشه کوچک گرفته می‌شود.

وی به وجود 3 هزار 500 پروژه ورزشی در حال احداث در سطح اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند بیش از 6 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از وجود چندین پروژه ورزشی در دست احداث در زنجان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها اغلب پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد دارند.

این مسئول به رویدادهای ورزشی سال آینده اشاره و تصریح کرد: جام جهانی، بازی‌های آسیایی کره و رویدادهای دیگر ورزشی از جمله لیگ جهانی والیبال از جمله این رویدادها است که نیازمند توجه در تزریق بودجه است.

رحمانی به اقدامات قابل توجه در وزنه‌برداری استان زنجان در تیم‌های پایه اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه ورزشکاران این رشته بعد از سن خاصی به دلایلی توان ارتقای خود را از دست می‌دهند.

وی با تقدیر از تلاش‌های هشت ساله داودی در هیئت وزنه‌برداری استان زنجان تاکید کرد: نفر جایگزین وی سابقه خوبی در مدیریت استان از جمله عضویت در شورا و مدیریت شرکت پگاه زنجان دارد.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول