اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

مدیران ورزشی جنوب تهران میهمان شهر قیام 15 خرداد می‌شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری جلسه شورای توسعه ورزش جنوب شرق استان تهران در دیار 15 خرداد خبر داد.

مدیران ورزشی جنوب تهران میهمان شهر قیام 15 خرداد می‌شوند

مجید بذرافشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری جلسه بعدی شورای توسعه ورزش جنوب شرق استان تهران در دیار 15 خرداد خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: در جلسه مشترک روسای ادارات ورزش جنوب شرق استان تهران مصوب شد که نخستین جلسه شورای معاونان توسعه ورزش این منطقه در شهرستان ورامین برگزار شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌منظور توسعه همکاری در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی، همایش‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی مقرر شد معاونان توسعه ورزش و امور بانوان نشست مشترکی را برگزار کنند که این امر نویدبخش توسعه پایدار ورزش جنوب شرق استان تهران خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: تبادل داور و مربی و یکسان‌سازی دستمزد این عزیزان و همچنین تشکیل پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی در این منطقه از دیگر اهداف شورای است که با توکل به خدا استارت آن زده شده است.

این گزارش حاکی است، شهرستان ورامین از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز آن شهر ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده‌، این شهرستان از شمال غربی و غرب با شهرستان قرچک، از جنوب با استان قم و از جنوب شرق با شهرستان پیشوا همسایه است.

شهرستان ورامین در جلگه صاف حاصل‌خیز واقع شده و از جنوب به دریاچه نمک و از مغرب به حسن‌آباد قم و از شمال به دامنه‌های جنوبی کوه البرز و از مشرق به گرمسار (خوار سابق) محدود است.

منطقه ورامین علاوه بر شهرستان ورامین شامل سه شهرستان پاکدشت و پیشوا و شهرستان قرچک می‌شود که به ترتیب در سال‌های 1376 و 1389 و 1391 از شهرستان ورامین جدا شدند.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول