اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل:

اداره ورزش و جوانان زابل با کمبود نیروی انسانی مواجه است

رئیس ورزش و جوانان زابل گفت: یکی از مشکلات اصلی این اداره کمبود نیروی انسانی است که تاکنون توانسته‌ایم دو نفر برای استادیوم شهید حسینی طباطبایی جذب کنیم.

اداره ورزش و جوانان زابل با کمبود نیروی انسانی مواجه است

حسین کلانتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: ورزش زابل مدت‌ طولانی بیمار و نیاز به واکسینه شدن دارد و این امر با خودباوری و برگشت به اصول جوانمردی محقق خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان زابل به طرح‌های نیمه تمام این اداره اشاره کرد و گفت: رشد 18 درصدی خانه کشتی زابل، رشد 90 درصدی استخر آقایان و ساخت سالن کرباسک و دیگر طرح‌ها به دلیل نبود اعتبارات به کندی پیش می‌رود.

این مسئول با اشاره به وجود 20 سالن ورزشی در شهرستانهای زابل، هامون، نیمروز و مرکزی گفت: هر کدام از این سالن‌ها به نوعی مشکلات تعمیراتی و تجهیزاتی دارند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی این اداره کمبود نیروی انسانی است که تاکنون توانسته‌ایم دو نفر برای استادیوم شهید حسینی طباطبایی جذب کنیم.

کلانتر ابراز داشت: اگر به ورزش در منطقه سیستان توجه شود آسیب‌های اجتماعی، بزهکاری و ناهنجاری‌های اخلاقی به سرعت کاهش و نتیجه آن جامعه سالم در همه ابعاد خواهد بود که مسیر پویایی، رشد و ترقی را به شکل امیدوارانه طی خواهد کرد.

این مسئول در پایان گفت: رویکرد ورزش و جوانان زابل رویکرد پرورش جسمی، روحی، اعتقادی، باورهای دینی، اجتماعی، فرهنگی و حماسی است و این منشور اخلاقی به تمامی باشگاه‌های سطح شهرستان اعلام و همه موظف به نصب این منشور در باشگاه‌های خود هستند.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول