اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل ورزش و جوانان ورزش اصفهان:

آقای جزینی شما همدلی در ورزش اصفهان را نمی‌خواهید

آقای جزینی شما همدلی در ورزش اصفهان را نمی‌خواهید.

آقای جزینی شما همدلی در ورزش اصفهان را نمی‌خواهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی درج خبری از رسول جزینی عضو شورای شهر اصفهان و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بر روی خبرگزاری فارس در اصفهان بیانیه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به دفتر این خبرگزاری رسید که به شرح زیر است.

 آقای رسول جزینی که در انتخابات ریاست هیئت کشتی استان اصفهان با شکست مواجه شد با توجه به اینکه 7 رای از 18 رای مأخوذه را به خود اختصاص داد این مجمع را غیرقانونی می‌داند.

وی در مصاحبه خود اظهار کرد که ورزش استان اصفهان به فنا و نابودی کشیده شده است که باید به این فرد که خود را ورزشی می‌داند گفت: شاید افتخارآفرینی ورزشکاران اصفهانی را درمیادین ملی و بین المللی را ندیده است و شاید به دلیل اینکه وی در شورای شهر می‌باشد دیگر اخبار ورزش استان را دنبال نمی کند، آقای جزینی شما بهتر از هرکسی می‌دانید که کشور ما با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند اما مدیریت ورزش استان اصفهان به همراه دیگر همکارانشان دست روی دست نگذاشته و برای توسعه ورزش استان تلاش‌های فراوانی را انجام داده که می‌توان به تشکیل مجمع خیران ورزشیار، طرح آمایش سرزمین، کمیته راهبری ورزش بانوان، پیشرفت فیزیکی چشمگیر ورزشگاه نقش جهان و غیره اشاره کرد. آقای جزینی در جایی از مصاحبه خود عنوان کرد که محمدجواهری مدرک جعلی ارائه می‌دهد که باید به این فرد گفت کسی‌که مدرک میرواحدی را تأیید نموده رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی کشور می‌باشد و همین فرد شما را به عنوان مربی در کنار بنا در تیم ملی گمارده است.

آقای جزینی شما که شعار همدلی، تعاون و یکرنگی می‌دهید اگر شما منش پهلوانی داشتید پس از انتخاب میرواحدی در انتخابات  کشتی از جا بلند نمی‌شدید و اعلام نمی‌کردید که ما کمکی به میرواحدی نمی‌کنیم، آقای جزینی این جا شخص مهم نیست انتخاب کشتی اصفهان احتیاج به همدلی، تعاون و یکرنگی دارد، شما همدلی را بین جامعه کشتی اصفهان نمی‌خواهید، چگونه همدلی را در بین جامعه ورزش استان اصفهان خواهان هستید.

امیدوارم جزینی در کنار بنا منش پهلوانی و جوانمردی را بیاموزد نه اینکه در مجمع انتخابات فردی  که خود را خبرنگار جازده را بیاورد تا مجمع را بهم بزند.

آقای جزینی میرواحدی مقابل تهمت‌های شما چه عکس‌العملی نشان داد آیا حرکات شما نشان از جوانمردی بود یا سکوت میرواحدی؟ چرا این چند سالی که مربی تیم ملی بودید به فکر کشتی گیران اصفهانی برای ارتقاء نبودید و برای گرفتن مجوز حضور تیم کشتی اصفهان در مسابقات بین‌المللی تلاش نکردید و حالا دایه مهربانتر از مادر برای ورزش استان شده اید؟ رشته ورزشی کشتی از دیرباز جایگاه مردان مرد و پهلوانان با اخلاق و با منشی بوده که افتخارات فراوانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند که در این جایگاه ارزنده جایی برای افرادی که بویی از منش پهلوانی و اخلاق مداری به مشامشان نخورده نیست.

رفتار ناشایست شما در جلسه مجمع انتخاباتی کشتی در تاریخ 18/9/92 خود گواه این ادعاست.

انتهای پیام/63020/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول