اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقوی‌حسینی:

اعتبارات لازم را برای تکمیل پروژه‌های ورزشی ورامین تهیه می‌کنم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مشکلات فراوان دولت، تمام سعی خودم را می‌کنم تا بتوانم اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان ورامین را تهیه کنم.

اعتبارات لازم را برای تکمیل پروژه‌های ورزشی ورامین تهیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی‌حسینی سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان پرس سینه ورامین که با حضور مسئولان ارشد شهرستان در سالن همایش‌های شهرداری ورامین (سال شهید تاجیک) برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران سرمایه هر شهری هستند و با ورزش می‌توان اسم یک شهر را به تمام دنیا معرفی کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مشکلات فراوان دولت، تمام سعی خودم را می‌کنم تا بتوانم اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان را تهیه کنم تا ورزشکاران شهرستان ورامین بتوانند با امکانات بهتری تمرین داشته باشند و جایگاه‌های بهتری را کسب کند تا سبب سربلندی شهرستان و ایران اسلامی شوند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران نیز طی سخنانی با بیان اهمیت ورزش از جوانان خواست تا با ورزش جسم و روح خود را تربیت کنند.

وی در ادامه مسائل اخلاقی را یکی از مهم‌ترین مسائل در قهرمانی دانست.

محمودی با بیان اهمیت ورزش از جوانان خواست تا با ورزش جسم و روح خود را تربیت کنند و مسائل اخلاقی را یکی از مهمترین مسائل در قهرمانی دانست.

تشکیل کانون نخبگان ورزش ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در ابتدای این آیین به ارائه گزارش از عملکرد چهار ماهه مسئولیت خود در ورزش این شهرستان پرداخت و اعلام کرد: اداره ورزش توجه ویژه‌ای به بحث جوانان دارد و برنامه‌های متعددی مانند صندوق حمایت از جوانان و قهرمانان، کانون نخبگان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و در زمینه ورزش احیا کردن هیئت‌هایی که یا فعال نبودن و یا اینکه به کندی حرکت می‌کردند را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

مجید بذرافشان در ادامه به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین در هشتم دی‌ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: این یادواره نسبت به یادواره‌ای که دو سال پیش برگزار شد بسیار با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم از قهرمانانی که در سال 92 موفق به کسب مقام در کشور و جهانی شده بودند تقدیر به‌عمل آمد.

همچنین در پایان این مراسم از هیئت‌های فعال و موفق شهرستان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول