اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

طرح‌های عمرانی کرج بدون مشارکت بخش خصوصی اجرا نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجرای برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای در مرکز استان البرز نیازمند مشارکت بیشتر بخش خصوصی است.

طرح‌های عمرانی کرج بدون مشارکت بخش خصوصی اجرا نمی‌شود

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج دارای موقعیت، توانمندی و استعدادهای بسیاری است که در صورت برنامه‌ریزی مناسب و استفاده صحیح از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها این شهرستان می‌تواند رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: مرکز استان البرز از یک‌سو در نزدیکی پایتخت قرار داشته و از سوی دیگر به عنوان شاهراه ارتباطی تهران با چند استان شمالی، شمالی غربی و غربی کشور شناخته می‌شود که این موارد هر کدام به تنهایی ظرفیت‌های بسیاری را برای کرج ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: همچنین کرج در مرکزیت استانی قرار دارد که طی سال‌های اخیر در بخش صنعتی توسعه بسیاری داشته و با احداث شهرک‌های متعدد صنعتی در استان البرز به توانمندی‌های اقتصادی کرج اضافه کرده است.

* ضرورت مدیریت یکپارچه در کرج

دادگو افزود: اگر از مجموع این استعدادها و ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت و توسعه کرج به درستی استفاده کنیم، این شهرستان به عنوان الگویی برای دیگر شهرهای کشور تبدیل شده و مردم شاهد رونق چشم‌گیری خواهند بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شورای شهر چهارم چه برنامه‌هایی در این حوزه دارد، گفت: مهمترین نیاز کرج اعمال مدیریت یکپارچه و پرهیز از موازی‌کاری است.

رئیس شورای شهر کرج گفت: بخشی از وظایف مدیریتی بر عهده شهرداری و شورای شهر و بخش دیگر بر عهده دستگاه‌های اجرایی است و همه سازمان‌ها و ادارات باید با تعامل و همکاری و همفکری کارها را به پیش ببرند.

دادگو خاطرنشان کرد: از سوی دیگر برای اجرای برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای نیازمند مشارکت شهروندان به ویژه بخش خصوصی هستیم و به طور قطع اگر مشارکت بخش‌ خصوصی نباشد، بسیاری از طرح‌ها و اهداف توسعه‌ای در کرج محقق نمی‌شود.

* تلاش شورای شهر برای جذب سرمایه‌گذار خصوصی

وی با اشاره به برنامه‌های شورای شهر برای جذب مشارکت بخش خصوصی در کرج اظهار داشت: شورای شهر چهارم این موضوع را در دستور کار قرار داده و تلاش داریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم بتوانیم سرمایه این بخش را در طرح‌های عمرانی بیش از گذشته فعال کنیم.

دادگو در پایان گفت: تحقق این مهم از یک‌سو نیازمند فراهم بودن شرایط مناسب و از سوی دیگر اصلاح قوانین و مقررات است که امیدواریم با نگاه مدیریت جدید در استان البرز و شهرستان کرج شرایط برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی فراهم شود.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول