اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

افتتاح دوره مربی کارآفرینی در دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: برای نخستین بار دوره مربی کارآفرینی در این دانشگاه افتتاح شد.

افتتاح دوره مربی کارآفرینی در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی بهدانی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه بیرجند اظهار داشت: حوزه پژوهشی دانشگاه بیرجند به عنوان یک حوزه برتر در کشور مطرح شده است.

وی با بیان این‌که حوزه پژوهش دانشگاه بیرجند موفق شده برای نخستین بار طرح‌های پژوهشی را در داخل استان انجام دهد، ادامه داد: همچنین در عناوین طرح‌های تحقیقاتی سال گذشته رشد خوبی داشته است.

حجم یک‌میلیارد تومانی قراردادهای دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که این دانشگاه رتبه دوم را در زمینه انعقاد قرارداد با دستگاه‌های اجرایی به جز تهران به دست آورده است، افزود: حجم قراردادهای دانشگاه با بیرون یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

بهدانی با بیان این‌که میزان مقالات دانشگاه بیرجند از سال 89 تا سال گذشته روند افزایشی داشته است، گفت: مقالات ISI و کنفرانس‌های خارجی به سبب محدودیت‌های کشور رشد لازم را نداشته است.

وی با بیان این‌که سال گذشته 13 عنوان کتاب در دانشگاه بیرجند تالیف شده است، اذعان داشت: همچنین چهار عنوان کتاب ترجمه شده است.

شکل‌گیری شورای انتشارات دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند از شکل‌گیری شورای انتشارات در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: با وجود شکل‌گیری این انتشارات امید است میزان تالیفات دانشگاه بیشتر شود.

بهدانی با بیان این‌که نشریات علمی دانشگاه براساس پتانسیل‌های استان طراحی شده است، متذکر شد: دانشگاه بیرجند در منطقه‌ای با پتانسیل‌های بی‌شمار قرار دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته دانشگاه بیرجند رتبه شش را در زمینه انعقاد قرارداد در بین تمام دانشگاه‌های کشور کسب کرد.

افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند از افتتاح دوره مربی کارآفرینی برای نخستین بار در این دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: همچنین این دانشگاه سال گذشته به سبب فناوری اطلاعات جهش خوبی داشته است.

بهدانی با بیان این‌که پهنای باند اینترنت دانشگاه بیرجند افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: همچنین Mail Server جدید با امکانات گسترده راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که سال گذشته 104 مصوبه شورای پژوهشی داشتیم، افزود: در نیمه نخست امسال 87 مورد مصوبه شورای پژوهشی داشته‌ایم.

انتشار کتاب دانشگاه بیرجند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که انتشارات دانشگاه شکل گرفته است، گفت: کتاب دانشگاه بیرجند به نام شکوه شرق برای نخستین بار انتشار یافته است.

بهدانی خاطرنشان کرد: موضوعی نبوده است تا به دانشگاه‌ها سپرده شود و آنها نتوانند آن را انجام دهند.

انتهای پیام/69010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول