اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پزشکی بیرجند:

دانشجویان آرمان‌های گذشتگان خود را از یاد نبرده‌اند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشجویان آرمان‌های گذشتگان خود را از یاد نبرده‌اند و به دنبال آرمان‌های آنها هستند.

دانشجویان آرمان‌های گذشتگان خود را از یاد نبرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدی شنبه شب در مراسم جشن دانشجویی که در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: در 16 آذر سال 32 نخستین ندای مرگ بر آمریکا از دانشگاه شروع شد.

سیدی: دانشجو عنصر متفکر جامعه است

وی با بیان اینکه دانشجو عنصر متفکر و متعقل جامعه است، افزود: در حال حاضر مردم در داخل کشور و دشمنان ما در خارج از کشور حساب ویژه‌ای برای دانشجویان باز کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به این‌که در حال حاضر جنگ ما با دشمن جنگ علمی است، تصریح کرد: اگر زمانی دانشجویان برای انقلاب اسلحه به دست می‌گرفتند، اکنون عرصه قلم به دست گرفتن است.

سیدی اضافه کرد: اکنون شاهد این موضوع هستیم که جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و تنها چیزی که می‌تواند ما را در این میدان به پیش برد اتحاد است.

وی با بیان اینکه دانشجویان آرمان‌های گذشتگان خود را از یاد نبرده‌اند و به دنبال آرمان‌های آن‌ها هستند، متذکر شد: امیدواریم دانشجویان بتوانند از آرمان‌های عظیم گذشته خود دفاع کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این جلسه اظهار داشت: همه شما دانشجویان در سنگر علم در حال جهاد هستید.

قاسم کریمی تصریح کرد: اگر فعالیت‌های فوق برنامه دانشجویان سبب شود که او از رسالت دانشجویی خود فاصله گیرد به طور حتم دشمن به هدف خود رسیده است.

وی تهذیب نفس را از دانشجویان خواستار شد و گفت: یکی از ارکان تذهیب نفس مبارزه با ظلم است.

دانشجویان در زمینه نقادی سیاسی کوتاهی نکنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به این‌که دانشجو در زمینه نقادی سیاسی نیز نباید کوتاهی داشته باشد، یادآور شد: اگر دانشجو در این زمینه کوتاهی کند در حقیقت حق جهاد را به جا نیاورده است.

کریمی افزود: تنها ترس دشمن از ایران علم و دانش اوست و آنها در این هیاهوهای سیاسی می‌خواهند دانشجو و مسئولان را از یکدیگر جدا کنند.

وی با بیان اینکه ما برای انقلاب جان‌های زیادی داده‌ایم، خاطر نشان کرد: برای حفظ آن نیز نیاز به همراهی، همفکری و شناخت موقعیت‌های مختلف توسط دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/69022/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول