اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه بیرجند:

6 تیم در مسابقات فوتسال دختران منطقه سه کشور شرکت می‌کنند

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه بیرجند گفت: با انصراف تیم بجنورد شش تیم در مسابقات فوتسال منطقه سه کشور شرکت می‌کنند.

6 تیم در مسابقات فوتسال دختران منطقه سه کشور شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید ایل‌بیگی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال دختران منطقه سه کشور در دانشگاه بیرجند اظهار داشت: منطقه سه دارای 18 دانشگاه است.

وی با بیان این‌که در این مسابقات هفت تیم اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: این تیم‌ها شامل دانشگاه‌های فردوسی مشهد، بجنورد، حکیم سبزواری، صنعتی شاهرود، مازندارن، بیرجند و نیشابور می‌شود.

بجنورد از حضور در مسابقات فوتسال دختران انصراف داد

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه بیرجند با بیان این‌که تیم بجنورد انصراف داده است، افزود: این مسابقات با حضور شش تیم برگزار می‌شود.

ایل‌بیگی با بیان این‌که مسابقات فوتسال دختران منطقه سه کشور از 12 تا 15 آذرماه جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن فجر این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که کمیته‌های مختلف برای اسکان، تغذیه و سایر برنامه‌های تیم‌ها تشکیل شده است، اذعان داشت: محل اسکان دانشجویان در محل خوابگاه توحید بیرجند است.

پیش‌بینی پوشش 70 درصدی هزینه‌های واریزی‌ تیم‌ها

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه بیرجند با بیان این‌که برای انجام این مسابقات 70 دانشجو وارد دانشگاه بیرجند می‌شوند، متذکر شد: عوامل حمل و نقل و برنامه غذایی دانشجویان هماهنگ‌ شده است.

ایل‌بیگی با بیان این‌که برآورد هزینه حق واریزی تیم‌ها 30 تا 40 میلیون تومان است، یادآور شد: امید است با کمک وزارت علوم بتوانیم 70 درصد آن را پوشش دهیم.

وی با بیان این‌که زمان اعلام آمادگی در این مسابقات به پایان رسیده است، تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی دانشگاهی امروز یا فردا مشکلی نداریم.

هزینه‌کرد 4 میلیون تومانی برای هر تیم

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه بیرجند با بیان این‌که پنج داور این مسابقات را داوری می‌کنند، اضافه کرد: داوران بومی بوده و اهل خراسان جنوبی هستند.

ایل‌بیگی با بیان این‌که تیم والیبال پسران دانشگاه بیرجند همزمان با این مسابقات در شاهرود مسابقه می‌دهد، ادامه داد: تیم بسکتبال دختران این دانشگاه 19 تا 22 آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد مسابقه دارد.

وی تیم‌های مازندران و مشهد را رقبای اصلی تیم فوتسال دختران دانشگاه بیرجند دانست و افزود: در این مسابقات برای هر تیم 4 تا 5 میلیون تومان هزینه می‌کنیم.

عدم حضور 12 تیم در مسابقات فوتسال دختران منطقه سه

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه بیرجند گفت: تعداد 12 تیم به سبب بار مالی در این مسابقات شرکت نکردند.

ایل‌بیگی در پایان از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها خواست تا آمبولانس‌های آنها به صورت 24 ساعته با دانشگاه همکاری کرده تا هر چه بهتر این مسابقات برگزار شود.

انتهای پیام/69010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول