اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور:

بدخواهان نظام اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: بدخواهان نظام می‌خواهند به اصل ولایت فقیه و رهبری ضربه وارد کنند غافل از اینکه مردم ایران همواره حامی ولایت فقیه بوده و حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام هستند.

بدخواهان نظام اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، ظهر امروز به مناسبت سالروز بزرگداشت شهادت آیت‌الله دکتر مفتح، همایش یادواره امیران، سرداران و فرماندهان و 469 شهید شهرستان رزن در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور در این مراسم اظهار داشت: شهرستان رزن از دیرباز مهد پرورش علما و عارفان بزرگی چون آیت‌الله آخوند ملاحسینقلی شوندی، آیت‌الله ملاعلی معصومی و شهید دکتر مفتح بوده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی گفت: بدخواهان نظام می‌خواهند به اصل ولایت فقیه و رهبری ضربه وارد کنند غافل از اینکه مردم غیور ایران در طول 35 سال گذشته همواره حامی ولایت فقیه بوده و حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام هستند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به وصیت شهدا افزود: یکی از سفارشات شهدا، حفظ انقلاب و دفاع از ولایت فقیه بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور ادامه راه شهدا را در گرو حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی در ادامه با اشاره به جریانات فتنه 88 گفت: در جریان فتنه 88 شاهد عرض اندام بهائیان، وهابیون، اراذل و اوباش، یهودیان و در یک کلمه تمام مخالفان نظام بودیم که با هوشیاری رهبری و شکل‌گیری حماسه 9 دی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه رزن نیز در این مراسم بیان داشت: شهید مفتح به عنوان یک شخصیت بسیار ممتاز و شاخصی در کشور، برای انقلاب و این نظام خدمات و اقدامات زیادی ارائه کردند.

حجت‌الاسلام حسن طاهری خواستار توجه به نقش شهدا در عزت و سربلندی ایران اسلامی شد و ادامه داد: انقلاب اسلامی از خون پاک شهدا آبیاری شده و باید همیشه راه این عزیزان را پیمود.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: امروزه اگر افتخاراتی در عرصه‌های علمی، پ‍‍‍‍‍ژوهشی، پزشکی، کار و اقتصاد در کشور ایجاد می‌شود به برکت خون پاک شهداست.

انتهای پیام/2499/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول