اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

راه ملت ایران راه ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: راه ملت ایران راه مقاومت، بصیرت و ولایت فقیه است و بی‌شک پایبندی در این راه ضامن پیروزی ملت بزرگ ایران است.

راه ملت ایران راه ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الاسلام علی معبودی صبح امروز در نشست بصیرتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار داشت: اگر ما به دنبال سبک زندگی هستیم، امام کاظم (ع) بهترین نمونه و الگو است.

وی افزود: اگر انسان می‌خواهد به سعادت بی‌انتهای خداوند برسد، باید تلاش کند تا بنده خوبی باشد و رابطه خود را با خداوند مستحکم‌تر از گذشته کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تشریح شرایط موجود کشور بیان کرد: راه ملت ایران راه مقاومت، بصیرت و ولایت فقیه است و بی‌شک پایبندی در این راه ضامن پیروزی ملت بزرگ ایران است.

معبودی با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا با هر روشی که شده به انقلاب ضربه بزند، اضافه کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی، دشمن جبهه خود را از جنگ سرد به جنگ نرم تغییر داد و به تعبیر مقام معظم رهبری تلاش کرد تا با شبیخون فرهنگی اعتقادات و باورهای دیرینه مردم را مورد هجمه قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: شرایطی که الان در آن هستیم شرایط خاص و ویژه‌ای است و با توجه به اتفاقات اخیر باید هوشیارتر از گذشته عمل کرد و  مراقب ترفندهای ناجوانمردانه دشمن بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: به اذعان خود دشمن، تنها دغدغه آنان انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی راه چگونه زیستن را به همه جهانیان نشان داد و انقلاب‌هایی که چند سال اخیر شاهد آن بودیم، نشأت گرفته از هویت استقلال‌طلبی و مقاومت ملت ایران است.

معبودی با اشاره به صحبت‌های اخیر دشمن عنوان کرد: تجربه ثابت کرده که دشمن بی‌اعتماد است و از صحبت‌های چند روز اخیر اوباما نیز می‌‌‌‌توان دریافت که با وجود تمام توافقات صورت گرفته در ژنو، دشمن همچنان تلاش می‌کند تا ایران را از حقوق قانونی خود محروم سازد.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول