اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

استاندار لرستان از پروژهای عمرانی پلدختر بازدید کرد

استاندار لرستان در سفر امروز خود از پروژهای عمرانی پلدختر بازدید کرد.

استاندار لرستان از پروژهای عمرانی پلدختر بازدید کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، در این بازدید که صبح امروز تا عصر به طول انجامید هوشنگ بازوند از پروژهای ایستگاه‌های آبرسانی، چم مهر، دشت جایدر و رنگین بان و برخی روستاهای مسیر آزاد راه خرم‌زال بازدید کرد.

یکی از ویژگی‌های سفر استاندار لرستان نسبت به استاندار اسبق، بازدید دقیق و بدون عجله از پروژه‌ها بود که برخی از آنها بلافاصله با پیگیری‌های  تلفنی استاندار نسبت به رفع مشکلات این پروژه‌ها اقدام شد.

از دیگر نکات این سفر نبود پلاکاردهای متعدد خوش‌آمدگویی به استاندار لرستان بود که گویا استاندار لرستان برای صرفه‌جویی از این ریخت و پاش‌ها دستور لازم را صادر کرده بود.

همچنین از نکات جالب این سفر تشکیل جلسه نهایی و جمع‌بندی سفر یک روزه استاندار به پلدختر بود که در مهمانسرای فرمانداری به صورت جدی برگزار شد که در این جلسه استاندار لرستان از وضعیت پروژه نیمه‌کاره رنگین بان که در ماه‌های اخیر توسط مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد، انتقاد کرد و افزود: مسئولان بایستی به این نکته توجه داشته باشند که برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی این‌قدر عجله به خرج ندهند که پروژه‌ای نیمه تمام را افتتاح کنند.

در پایان جلسه استاندار لرستان دستور حل مشکلات پروژه‌های نیمه تمام استخر شنای پلدختر، مصلای نماز جمعه، تپه شهدای گمنام، پمپاژ آبرسانی واشیان، چم مهر، جایدر، رنگین بان را صادر کرد و قرار شد، برای تکمیل طرح آبرسانی واشیان مبلغ یک میلیارد تومان و چم مهر مبلغ 300 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

همچنین استاندار لرستان دستور لازم را برای تکمیل سقف و دیوار مصلای نماز جمعه پلدختر صادر کرد.

در ادامه سریال‌های عدم دعوت خبرنگاران در جلسات اداری، این بار در دومین سفر استاندار لرستان به پلدختر باز هم شاهد دعوت نشدن خبرنگاران شهرستانی به اینگونه جلسات بودیم.

حاشیه‌های جلسه:

* در این جلسه تلاش امام جمعه پلدختر برای تکمیل وراه‌اندازی مصلای نماز جمعه، تپه شهدای گمنام و دیگر طرح‌های آبرسانی و عمرانی شهرستان پلدختر قابل توجه بود.

* استاندار در پاسخ سئوال خبرنگار فارس پیرامون تغییر فرمانداران به شوخی گفت: فرمانداران در حال فعالیت خود هستند و چیزی در این خصوص معلوم نیست.

* استاندار لرستان بودجه 93 کشور را معقولانه توصیف کرد و بادکنکی نبودن و تورم‌زا نبودن آن‌را از خصوصیات بودجه 93 اعلام کرد و در خصوص استعفای نمایندگان گفت:‌ آنها استعفا نداده بودند، بلکه تهدید به این کار کرده بودند.

* استاندار در پیامی به مردم پلدختر برای توسعه این شهر قول مساعد داد و گفت: دولت تدبیر و امید برای محرومیت‌زدایی تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد.

=============

گزارش از عباس جودکی

=============

انتهای پیام/85009/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول