اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران:

پروژه‌های عمرانی مازندران 1000 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی مازندران نیاز به یک هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

پروژه‌های عمرانی مازندران 1000 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های دارای استعداد ویژه و غنی در کشور است، اظهار کرد: دولت به اندازه سهم خود در 100 روز اخیر تلاش کرده است و مشاهده کردیم که مردم در این مدت به آرامش دست یافته‌اند.

وی با اعلام اینکه مازندران برای اتمام پروژه‌های عمرانی خود نیاز به یک هزار میلیارد تومان اعتبار دارد از تخصیص 25 درصدی اعتبارات استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: کل بودجه مازندران در سال‌جاری 313 میلیارد تومان بود که تنها 25 درصد آن محقق شده است و تا پایان سال نیز انتظار می‌رود به همین میزان محقق شود.

یونسی با بیان اینکه سند چشم‌انداز توسعه مازندران از دولت گذشته در حال تدوین بود و 10 روز گذشته آماده شده است،اظهار داشت: این سند راه آینده مازندران را روشن می‌کند و تمام چارچوب‌هایی را شامل می‌شود که رسیدن به توسعه 1404 مازندران را در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه این سند، استان را به سمت رشد و توسعه سوق می‌دهد، بیان داشت: در این سند از برنامه‌ها و تجربه‌های استان‌های پیشرو کشور الگوبرداری شده است.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه این استان‌ها برای ساماندهی سرمایه‌گذاران،صندوق توسعه استان را شکل داده‌اند،یادآور شد: بر اساس همین تجربه استاندار مازندران نیز دو نفر از مشاوران خود را برای جلب حمایت و راهگشایی سرمایه‌گذاران در مازندران مامور کرده است.

این مسئول با بیان اینکه مازندران در بخش‌های مختلف دارای استعداد و ظرفیت است،گفت: به عنوان مثال مازندران در بخش مرکبات نیاز به یک‌هزار و400 تا یک‌هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه ‌در گردش دارد.

یونسی با اشاره به معارفه رسولی اظهار داشت: رسولی از سرمایه‌های عظیم شهرستان آمل به شمار می‌رود و با داشتن تجربه در بخش‌های مختلف فرمانداری به این سمت منصوب شده است.

به گزارش فارس، در این مراسم سید جعفر رسولی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل معارفه شد.

شعبانعلی واحدی مدیرکل بازرسی استانداری مازندران از مردادماه سرپرستی فرمانداری آمل را بر عهده داشت.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول