اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج از پروژه‌های عمرانی شهرداری

فارس از بازدید اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج از پروژه‌های عمرانی شهرداری گزارش می‌دهد.

بازدید اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج از پروژه‌های عمرانی شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز اعضای شورای شهر یاسوج به همراه شهردار و جمعی از اصحاب رسانه از پروژه‌های عمرانی شهرداری یاسوج بازدید کردند.

بازدیدهای صورت گرفته از پارک ولایت، اصلاح میادین آریوبرزن و هفت‌سین، پارک غدیر، اصلاح و تعریض بلوار جمهوری و افتتاح ناحیه چهار شهرداری یاسوج بود.

در ابتدا مجموعه شهرداری و شورای شهر از پارک ولایت بازدید کردند که محمدعلی جاوید در این راستا توضیحاتی را در خصوص پروژه پارک ولایت مطرح کرد.

شهردار یاسوج با تاکید بر این‌که با هماهنگی شورای اسلامی شهر ساماندهی پارک ولایت را در دستور کار قرار دادیم گفت: زیبا سازی از مقوله‌های بسیار مهم و با اهمیت در هر شهری است که این پروژه با 16 هکتار زیربنا تاکنون عملیات خاکبرداری آن قریب به 11 میلیارد ریال اعتبار را در برگرفته است.

این مسئول خدمات شهری در خصوص پارک ولایت یا «تپه استانداری» در راستای مشارکت و ارائه طرح جهت ساماندهی آن اذعان کرد: فراخوان عمومی این طرح از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده و به پنج طرح برگزیده در این خصوص جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

دومین مقصد اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج بازدید از پارک غدیر بود که شهرام ارجمند مدیر پروژه به جزئیات پارک غدیر اشاره کرد و گفت: این پارک با 14 هکتار زیربنا و دو کیلومتر از لحاظ طولی و متوسط 70 متر عرض پارک بوده که عملیات خاکبرداری آن شروع شده است.

به گفته مدیر پروژه پارک غدیر یاسوج قریب به 36 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری آن صورت گرفته است که بالغ بر 150 میلیون تومان تاکنون هزینه شده است.

بازدید دیگر مجموعه شهرداری از اصلاح میادین آریوبرزن و هفت‌سین بود که با تصویب شورای ترافیک و به همت شهرداری یاسوج کار اصلاح میادین و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است.

دیگر بازدیدها شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج بازدید از اصلاح و تعریض بلوار جمهوری اسلامی، افتتاح شهرداری ناحیه چهار، امتداد کمربندی ارم و ارائه پیشنهاد سایت شهرداری به عنوان پایانه‌های حمل و نقل یاسوج بود.

 
================

گزارش از اسماء وفابین

===============

انتهای پیام/82011/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول