اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای روستای دل‌آباد:

عدم پوشش تلفن همراه از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم روستای دل‌آباد است

عضو شورای اسلامی روستای دل‌آباد گفت: یکی از مشکلات عمده مردم روستای دل‌آباد عدم پوشش تلفن همراه در این منطقه است.

عدم پوشش تلفن همراه از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم روستای دل‌آباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند رضا احمدی سه‌شنبه ‌شب در مراسم دهگردشی فرماندار بیرجند از روستای دل‌آباد در جمع مردم این روستا اظهار داشت:‌ به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی چند دهه اسلامی خیرات و برکات زیادی برای مناطق روستایی نازل شده است.

وی با اشاره به تلاش دولت‌ها، پس از پیروزی انقلاب در محرومیت‌زدایی مناطق روستایی افزود: روستاهای امروز از لحاظ بهره‌مندی از امکانات راه، تاسیسات و خدمات توسعه‌ای و آبادانی به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

عضو شورای اسلامی روستای دل‌آباد اذعان داشت: مسئولان برای روستاها کم نگذاشتند اما چه کنیم که مشکلات روستا و محرومیت‌ها فراوان است.

احمدی گفت: هر چه از انقلاب می‌گذرد شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف در سطح روستاها هستیم که به عنوان مثال اکثر روستاها از نعمت برق، تلفن، گاز، تعمیر قنوات و غیره برخوردار شده‌اند و این نشان از پویایی نظام است.

وی با اشاره به مشکلات موجود روستای دل‌آباد اذعان داشت: این روستا 80 خانوار جمعیت دارد اما برای برگزاری مراسم مذهبی و مجالس با مشکل جا مواجه است.

عضو شورای اسلامی روستای دل‌آباد اضافه کرد:‌ با مشارکت مردم روستا یک حسینیه برای این منظور در حال ساخت است که به دلیل تعطیلی کار نیازمند مساعدت مسئولان است.

مخروب بودن 8 قنات در روستا

احمدی مخروب شدن قنات روستا را یکی دیگر از مشکلات روستا عنوان کرد و یادآور شد: از سال 85 تا‌کنون خدمات ارزنده‌ای از سوی جهاد کشاورزی صورت گرفته است اما در حال حاضر هشت قنات از روستا مخروبه و نیاز به تعمیرات دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی خاطر نشان کرد: طرح هادی روستا از سال 86 تهیه شده اما برای اجرای این طرح تا‌کنون اعتباری تعلق نگرفته است.

عضو شورای اسلامی روستای دل‌آباد با اشاره به دیوار ساحلی این روستا تصریح کرد: تعمیر300 متر از دو طرف رودخانه هنوز باقی مانده که در صورت وقوع سیل احتمال وقوع خطرات زیاد است.

فقدان خانه عالم در دل‌آباد

احمدی یکی از مشکلات عمده مردم روستا را عدم پوشش تلفن همراه عنوان کرد و گفت: به دلیل عدم پوشش تلفن همراه در صورت وقوع اتفاق در راه و جاده نمی‌توان هیچگونه ارتباطی با دستگاه‌های امدادی برقرار کرد.

وی همچنین فقدان خانه عالم را یکی دیگر از مشکلات روستا برشمرد و افزود: با احداث خانه عالم مشکل عدم استقبال عالم از این روستا رفع می‌شود.

انتهای پیام/69017/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول