اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام:

100 مدرسه روستایی و شهری چرام نیاز به سوخت زمستانی دارند

رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به مشکلات مدارس این شهرستان، گفت: 100 مدرسه روستایی و شهری چرام نیاز به تأمین سوخت زمستانی دارند.

100 مدرسه روستایی و شهری چرام نیاز به سوخت زمستانی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی و با بیان اینکه بسیج مظهر عشق و ایثار و فداکاری است، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا جوانان امروز با آن همه ایثار و فداکاری بسیجیان در طول انقلاب مخصوصا زمان جنگ تحمیلی آشنا شده و به این خودباوری برسند که همه ما بسیجی و جان برکف اسلام و انقلاب هستیم.

رئیس آموزش و پرورش چرام در ادامه از برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان امام خمینی شهرستان چرام خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه برگرفته از عکس‌های بسیجیان هشت سال دوره مقاومت و ایثار است که تا پایان هفته به مدت پنج روز مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در هفته بسیج دانش‌آموزی؛ برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان دانش‌آموز دختر در آموزشگاه شبانه‌روزی حضرت زینب (س) را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در این مراسم دانش‌آموزان بسیجی با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله قرائت وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهید حسین فهمیده یاد و خاطره این شهید و 25 شهید دانش‌آموز شهرستان را گرامی داشتند.

جمالی در ادامه با اشاره تهیه سوخت مدارس گفت: تعداد زیادی از مدارس روستایی چرام از نفت استفاده می‌کنند و از این جهت در فصل سرما برای تهیه نفت با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته مدارس سردسیری ما از جمله مدارس حوزه امام‌زاده علی (ع) دارای بیشترین مشکل از نظر سوخت و سوخت‌رسانی را داشتند گفت: امسال نیز 100 مدرسه روستایی و شهری چرام نیاز به تأمین سوخت دارند.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول