اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

مسئولان با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند

فرماندار بستک در بازدید از روستاهای تابعه این شهرستان گفت: مسئولان باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

مسئولان با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در این بازدید که به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت با اشاره به حضور مسئولان در روستاها و بررسی مشکلات مردم اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

وی خدمت به خلق خدا و جلب رضایت آنان را افتخاری بزرگ دانست و بر حل مشکلات موجود روستاها در اسرع وقت تأکید کرد.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه تلاش مضاعف دهیاران در راستای توسعه بیش از پیش روستاها و رفع موانع و مشکلات آنها بسیار لازم و ضروری است، اضافه کرد: شناخت کامل از مشکلات مردم و انتقال صحیح و به موقع آن به مسئولان می‌تواند در راستای رفع این موارد بسیار مثمر ثمر باشد.

مشتاق‌زاده تعامل دهیاران با شوراها را در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم حائز اهمیت دانست و افزود: این تعامل و هماهنگی می‌تواند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاها را فراهم کند.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک بیان داشت: سعی می‌کنیم تا از تمامی روستاهای شهرستان بازدید صورت گیرد تا ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و استعدادهای روستا به مشکلات اهالی روستا نیز رسیدگی شود و راه حل‌های عملی برای آن اتخاذ شود.

وی رفع مشکلات راه روستاهای تلخ و کوران را از اولویت اصلی این روستاها برشمرد و بر تسطیح و رگلاژ راه روستاها تأکید کرد.

فرماندار شهرستان بستک ساماندهی منابع آبی و تأمین آب مناسب، احداث مدرسه روستا، تعیین و تفکیک زمین و واگذاری آن به اهالی روستا، احداث و راه‌اندازی خانه بهداشت روستایی، احداث سد برای تأمین بخشی از منابع آبی، تأمین تجهیزات ورزشی برای نوجوانان و تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه را از مصوبات این بازدید روستایی عنوان کرد.

انتهای پیام/88006/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول