اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی هنرمند قمی صورت گرفت

راهیابی فیلم «از خرید شما متشکریم» به جشنواره شاپرک‌های شهر

فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» به کارگردانی سعید نجاتی که در جشنواره‌های گوناگون ملی شرکت کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده بود اکنون با شرکت در جشنواره شاپرک‌های شهر به بخش مسابقه راه یافت.

راهیابی فیلم «از خرید شما متشکریم» به جشنواره شاپرک‌های شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» به مدت زمان چهار دقیقه در سال 91 تولید شده و در جشنواره‌های فیلم کوتاه رویش، شهر قشنگ، فیلم‌های چهار دقیقه‌ای، بهمن، حسنات و ... شرکت کرده و موفقیت‌های پرشماری را کسب کرد.

فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» به روایت پدری فقیر می‌پردازد که برای دزدی یک شکلات برای فرزندش به فروشگاهی بزرگ رفته است و در این حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که ماجرای این فیلم را تشکیل می‌دهد.

از جمله نکاتی که سلایق گوناگون داوران را در انتخاب این فیلم با خود همراه می‌سازد همکاری و همبستگی عوامل قوی با کارگردان است.

در فیلم «از خرید شما متشکریم» منصور حیدری به عنوان تصویربردار، عادل افتخاری به عنوان صدابردار و مسئول تدوین و مجید نجاتی به عنوان دستیار تصویربردار همکاری داشته‌اند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را انجمن سینمای جوان قم انجام داده و صحنه‌های آن در فروشگاه رفاه تهران به تصویر کشیده شده و مانا عمویی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

«از خرید شما متشکریم» سال گذشته کاندید بهترین کارگردانی در جشنواره منطقه‌ای یاسوج شده است.

جشنواره فیلم شاپرک‌های شهر با موضوع کودکان و جامعه، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات و کودکان و صلح به همت موسسه فرهنگی هنری «هنر در قاب اندیشه»، برج میلاد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت فیلم و انیمیشن‌سازی ایلوژیونیست ترکیه‌ای و مرکز بین‌المللی فرهنگ و هنر وابسته به وزارت فرهنگ ترکیه و دانشگاه استانبول در حال برگزاری است.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول