اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات عنوان کرد

حضور فعال 20 استان در جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان

دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم حسنات گفت: 20 استان در جشنواره فیلم کوتاه حسنات حضور فعال دارند و تاکنون 230 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

حضور فعال 20 استان در جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان

امیرحسین عشاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه حسنات در آستانه چهار سالگی به سر می‎برد و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 روز دیگر است.

وی افزود: تاکنون از 20 استان کشور برای این جشنواره آثار ارسال شده است، که در مجموع 36 شهر حضور فعال در جشنواره حسنات داشته‎اند.

دبیر اجرایی جشنواره حسنات ادامه داد: فراخوان این جشنواره از مهر ماه اعلام شد، با این حال استقبال از جشنواره در حد بالایی بوده است به شکلی که 230 اثر در سایت جشنواره ثبت شده است و 170 اثر از آثار ارسال شده است به جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: 160 داستان، 62 فیلمنامه و 45 مستند تاکنون به این جشنواره ارسال شده است و شرکت‌کنندگان استان تهران و اصفهان بیشترین آثار ارسال‌شده به جشنواره به ترتیب در بخش داستانی و فیلم‎نامه را دارند.

عشاقی گفت: چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری از 11 تا 14 اسفندماه برگزار می‎شود و در این بین انجمن سینماگران جوان، سازمان سینمای سوره و حوزه‌‌های هنری سراسر کشور اقدام به ارسال آثار کردند و حضور فعالی در جشنواره دارند.

وی در پایان با بیان اینکه موضوعات فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‎نامه در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات مورد توجه است بیان کرد: اول دی‎ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

انتهای پیام/63019/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول