اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان مستند داستانی تلویزیونی «دریای صبح»

مستند دریای صبح از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود

تهیه‌کننده و کارگردان مستند داستانی تلویزیونی «دریای صبح» گفت: فیلم مستند دریای صبح شرح حال کوتاه از زندگینامه علامه ابن شهر آشوب ساروی مازندرانی از شبکه‌های استانی و سراسری سیما پخش می‌شود.

مستند دریای صبح از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هرمز اردشیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار از طریق شبکه‌های ملی و استانی، همزمان با کنگره بین‌المللی ابن شهرآشوب ساروی مازندرانی فیلم مستند دریای صبح که شرح حال کوتاهی از زندگینامه و مسلک این علامه بزرگوار بوده از شبکه‌های سراسری و استانی سیما پخش می‌شود.

وی افزود: فیلم مستند داستانی دریای صبح قرار است از امشب، چهارشنبه و پنج‌شنبه از طریق شبکه‌های یک، سه، فرهنگ، معارف، شبکه‌های استانی و تبرستان پخش شود.

اردشیری گفت: گفتار متن این مستند داستانی توسط استاد پرویز بهرام خوانده می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات اساسی و فرهنگی کنگره بین‌المللی ابن شهرآشوب ساروی تهیه مستند داستانی از زندگینامه علامه ابن شهرآشوب ساروی برای شناساندن این شخصیت به مردم استان علویان و اقصی نقاط کشور بوده است.

این تهیه‌کننده تلویزیون و تئاتر گفت: کنگره بین‌المللی ابن‌شهرآشوب ساروی مازندرانی یکی از مهم‌ترین رویداد فرهنگی دینی سال 92 استان و کشور است.

به گزارش فارس، اردشیری پیش از این فیلم زندگی مرحوم میرزا هاشم آملی پدر اخوان لاریجانی روسای قوای قضاییه و مقننه، فیلم زندگی علامه میرحیدر آملی و علامه شیخ مهدی مازندرانی را ساخته است.

کنگره بین‌المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی مازندرانی چهارشنبه و پنج شنبه 29 و 30 آبان در ساری برگزار شده و شنبه دوم آذر نیز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول