اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور معاون رئیس جمهور

همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه در تویسرکان برگزار می‌شود

فرماندار تویسرکان گفت: فردا با حضور محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور همایش شهید آیت‌الله محمد مفتح در تویسرکان برگزار می‌شود.

همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه در تویسرکان برگزار می‌شود

حسین‌علی شرکائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار کرد: فردا همایشی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور معاون برنامه‌ریزی نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش استاندار و معاونان وی، فرمانداران، مدیران همدان، طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران، روحانیان مقیم، استادان و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی و فنی و مهندسی... شهرستان تویسرکان حضور دارند.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: همایش آیت الله مفتح با تعامل و همگرایی خوب دانشگا‌‌ه‌ها، حوزه علمیه خواهران و برادران، آموزش و پرورش و فرمانداری اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری همایش شهید دکتر آیت الله مفتح هر ساله به مناسبت روز وحدت و دانشگاه در تویسرکان خبر داد و افزود: در این همایش مقالات برتر مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

شرکائی از تشکیل ستاد بزرگداشت سالگرد شهید دکتر آیت الله مفتح به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: همه باید در راستای انسجام پیوند بین و دانشگاه و حوزه به نحو شایسته وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله مفتح توفیق استادی دانشگاه و حوزه را داشتند، ابراز کرد: شهید مفتح در راستای پیوند بین دانشگاه و حوزه خدماتی بسیار ارزنده‌ای داشتند که باید با توکل بر خدا و اهل بیت(ع) و الگوپذیری از شهدا در این مسیر منسجم و محکم گام‌ برداریم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه 27 آذر به نام وحدت حوزه و دانشگاه از سوی امام خمینی(ره) نامگذاری شد، گفت: قطعاً حضور اساتید و دانشجویان و طلاب و مدرسان علمیه نقش کلیدی در پیروزی انقلاب داشتند.

وی افزود: دانشجویان و طلاب باید به عنوان دو قشر اثرگذار، با وحدت و انسجام بیش از پیش در راستای اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه‌ها همانند 35 سال حیات انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول