اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه:

رمز وحدت دانشگاه و حوزه ایدئولوژی اسلامی است

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: مهم‌ترین رمز وحدت دانشگاه و حوزه ایدئولوژی اسلامی و ترویج اسلام ناب محمدی است.

رمز وحدت دانشگاه و حوزه ایدئولوژی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌‌الله ‌محمد مفتح در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه به‌ منزله‌ دو بال مهم توسعه کشور به ‌شمار می‌آیند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین رمز وحدت دانشگاه و حوزه ایدئولوژی اسلامی و ترویج اسلام ناب محمدی است و از این رو اهل علم و فضل اسلام را برترین دین در جهان معرفی می‌کنند.

به گفته موسوی، اندیشه سکولار غرب و شرق دین را جدای از هر چیزی می‌داند، اما در دین کامل اسلام سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سراسر دین اسلام تشویق به علم و تاکید بر علم‌آموزی است و مقام معنوی دنیا و آخرت بر مبنای میزان علم سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام برای ارزش‌‌های دینی خود اصولی دارد، افزود: علم به اعتقادات، یکتاپرستی، احکام شریعت، اصول اخلاقی و رعایت انصاف رکن‌های اساسی دین اسلام هستند.

این مسئول بیان داشت: هیچ مکتبی جز دین اسلام تشویق کننده به علم و دین در کنار هم نیست و این فرق اساسی دین اسلام با دیگر مکاتب شرق و غرب است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه، رمز وحدت در کشور را به‌دلیل آموزه‌های وحدت‌آفرین دین اسلام دانست و یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی با تفرقه‌اندازی بین دانشجویان و مردم از پیشرفت کشور ممانعت می‌کنند.

وی متذکر شد: دشمنان درونی کشور که به ‌دنبال متحجر نشان دادن باورهای ما و ایجاد خلاء هستند، از این موضوع غافلند که مردم نظام با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری برای پیشرفت در حوزه‌های دینی و علمی گام برمی‌دارند.

موسوی در پایان تاکید کرد: ایران اسلامی برای اینکه صدای وحدت خود را به‌ گوش جهانیان برساند، نیازمند یک ماهواره تبلیغاتی است که راه‌اندازی آن با همت دانشمندان کشورمان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول