اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بازار کار بیشتر تلاش شود

استاندار قزوین گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های استان باید برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بازار کار بیشتر تلاش شود.

برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بازار کار بیشتر تلاش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش، فناوری، اشتغال و توسعه کارآفرینی قزوین اظهار داشت: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های استان باید برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و بازار کار بیشتر تلاش و کار شود.

وی افزود: افرادی که آموزش دیده‌اند و امروز محصول را تولید می‌کنند باید برای عرضه توانایی و محصولات خود مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار قزوین اضافه کرد: توسعه و ایجاد مراکزی برای عرضه محصولات و ایده‌هایی که در قالب مشاغل خانگی است در دستور کار قرار گیرد.

روزبه تصریح کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری، اشتغال و کارآفرینی ظرفیت بسیار مناسبی است برای آشنایی بیشتر مدیران و مردم با ایده‌ها و توانایی که در این استان وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به ظرفیت منابع انسانی و نیروهای متخصص و توانمند در استان، ظرفیت استفاده نشده در استان بسیار وجود دارد، ادامه داد: امروز بسیاری از ظرفیت‌های استان فراموش شده است که از جمله آن موضوع فرش قزوین است که به مرور زمان براساس بی‌توجهی از صحنه روزگار حذف شده است.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید ظرفیت تحمل خود را بالا ببریم و همدیگر را تحمل کنیم، عنوان کرد: همه تلاش ما این است که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم و از هر کسی که در راه توسعه استان گام بر می‌دارد، استفاده می‌کنیم.

 این نمایشگاه در سرای سعدالسلطنه قزوین در 22 غرفه از 25 تا 27 آذر ماه از 10 صبح تا 17 بعدازظهر برای بازدید علاقه‌مندان برپاست.

فعالیت بیش از 10 کارگاه تخصصی، معرفی کلینیک‌های کارآفرینی، مشاغل خانگی، کارگاه‌های مشاوره‌ای از فعالیت‌های عرضه شده در این نمایشگاه است که انگیزه و ایده‌های برای جذب کار در بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

در این نمایشگاه از 14 مرکز دانشگاهی برخی از دستگاه‌های اجرایی استان توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول