اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی:

دانشگاه بدون توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی رسالت خود را انجام دهد

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه باید بدون توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی رسالت خود را به عنوان رکن مهم توسعه و پیشرفت انجام دهد.

دانشگاه بدون توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی رسالت خود را انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در جمع رئیس و معاونان دانشگاه خلیج فارس بوشهر دانشگاه را یکی از مهمترین ارکان توسعه در جامعه بر شمرد و اظهار داشت: من اعتقادم بر این است که باید فارغ از هرگونه دیدگاه سیاسی خاص و جناحی به دانشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه جامعه توجه لازم شود و بر لزوم توجه مدیریت ارشد استان به دانشگاه تاکید کرده‌ام که امیدوارم با توجه به اینکه استاندار جدید فردی علمی، جوان و با نشاط و بومی استان است این امر محقق شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز گفت: با وجود مشکلات مالی موجود در سال گذشته در اکثر قریب به اتفاق شاخص‌ها دارای رشد بوده‌ایم.

محمدی‌زاده گفت: در شاخص‌هایی چون، رشته‌های تحصیلی دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی افزایش تعداد رشته‌ها از 68 به 81 رشته و تعداد اعضاء هیئت علمی از 180 نفر به 224 نفر و بورسیه کردن 60 نفر و افزایش اعضاء هیئت علمی مربوط به رشته‌های نوین مثل نانو و بایو تکنولوژی رشد داشتیم.

وی در خصوص فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در سال گذشته گفت: افزایش تعداد مقالات چاپ شده ISI از 80 به 114 مقاله، افزایش اعتبارات جذب شده، ایجاد همکاری پژوهشی بسیار خوب با اداراتی مثل نیروگاه اتمی، اداره کل استاندارد بوشهر، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از جمله فعالیت‌های پژوهشی سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول