اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمانشاه:

کرمانشاه نیازمند پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جای خالی یک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در استان فرهیخته کرمانشاه احساس می‌شود که می‌توان تلفیقی معنوی در این مرکز ایجاد کرد.

کرمانشاه نیازمند پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو مرکز علمی بزرگ در کشور محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: اتحاد فکری این دو مرکز قله‌های رفیع پیشرفت در کشور را هموار می‌کند و سعادت و خوشبختی را برای جامعه اسلامی ایران رقم می‌زند.

قدرتی با بیان اینکه شهید محمد مفتح نمونه کامل یک انسان مبارز در راه دین بود، افزود: این عالم بزرگوار در مقابل افرادی که دین را جدای از فرهنگ اصیل ایرانی می‌دانستند، ایستادگی می‌کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دغدغه تمام مسئولان حوزه و دانشگاه برای نام‌گذاری روز 27 آذر به‌عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه، اسلامی کردن دانشگاه بود.

این مسئول تفکر طلبه را تفکر دانشجو و تفکر دانشجو را تفکر طلبه خواند و یادآور شد: نهاد رهبری در دانشگاه نیز بهترین حلقه وصل این دو مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور وحدت بین حوزه و دانشگاه در سال‌جاری جلساتی را در این خصوص برگزار کرده‌ایم که با وحدت اسلامی اهداف متعالی دین اسلام را بازگو کنیم.

به گفته قدرتی، جای خالی یک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در استان فرهیخته کرمانشاه احساس می‌شود که می‌توان تلفیقی معنوی در این مرکز با هم ایجاد کرد.

انتهای پیام/2700/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول