اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین همایش ملی راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت عنوان کرد

ارسال 400 مقاله به دبیرخانه علمی همایش دانشگاه آزاد گچساران

دبیر علمی دومین همایش ملی راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع گفت: افزون بر 400 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه علمی این همایش در دانشگاه آزاد گچساران ارسال شد.

ارسال 400 مقاله به دبیرخانه علمی همایش دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا انوری ظهر امروز در دومین همایش ملی راهکارهای افزایش ارتقای مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استقبال و حضور تعداد زیاد شرکت‌کنندگان از جمله اساتید و دانشجویان مقاطع مختلف در این همایش نشان‌دهنده اهمیت و اهداف این همایش است.

دبیر علمی این همایش و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: افزون بر 400 مقاله از سراسر کشور و به ویژه از سوی اساتید دانشگاهی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد مقاله دریافتی، 190 مقاله به عنوان سخنرانی و 150 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شده است.

انوری با اشاره به دقت و حساسیت امر داوری این همایش بیان داشت: هر یک از مقالات این همایش ملی توسط سه نفر از اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داوری شده است.

وی با تشریح برخی محورهای این همایش گفت: محورهای ارائه مقاله در بخش حسابداری این همایش با عنوان‌های‌ سیستم‌های اطلاعات حسابداری، نقش حسابداری در توسعه بازار سرمایه، اطلاعات حسابداری در ارزیابی شرکت‌ها، کاربرد روش‌های هزینه‌یابی در حسابداری مدیریت، نقش اطلاعات حسابداری در بهبود کسب و کار و اقتصاد کشور است.

انوری، تولید ناب و حسابداری مدیریت، یافته‌های نوین در حسابداری، نقش حسابداری در افزایش تولید ملی، استانداردهای حسابداری، حسابرسی و نیز روش‌های تأمین مالی در سازمان‌ها را از دیگر محورهای ارائه مقاله در بخش حسابداری این همایش برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با توجه به هفته پژوهش برگزار شده است و برگزاری چنین همایش‌هایی در انتقال تجارب و ایده‌های پژوهشی به ویژه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی اثربخش است.

انتهای پیام/82001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول