اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان:

دانشگاه آزاد همدان 35 اختراع ثبت شده دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دانشگاه آزاد همدان تاکنون 35 اختراع ثبت شده داشته که برخی از این اختراعات به جشنواره‌ها هم راه یافته است.

دانشگاه آزاد همدان 35 اختراع ثبت شده دارد

علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان، با اشاره به اینکه در راستای پژوهش دانشجویان اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: برای دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی درس دو واحدی روش پژوهش را الزامی کردیم تا دانشجویان با آخرین یافته‌ها و دستاوردها در حوزه پژوهش آشنا شوند.

وی با اشاره به بحث مقالات ISI و مطالعاتی که الآن در این حوزه است، تصریح کرد: نزدیک به 400 مقاله در بخش ISI داریم که آمار بسیار بالایی در تولید علم کشور است و ما از اینکه دانشگاه آزاد یک بال آموزش عالی در تحقیق و پژوهش و آموزش است، خرسندیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان با اشاره به اختراعات صورت گرفته در دانشگاه یادآور شد: تاکنون 35 اختراع ثبت شده در سطح دانشگاه آزاد داشته‌ایم، که برخی از این اختراعات به جشنواره‌ها هم ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این اواخر یکی از اختراعات دانشجویان ما در رشته الکترونیک در جشنواره اختراعات آلمان مدال طلا و دو دیپلم افتخار گرفت و تیم رباتیک ما در مسابقات بین‌المللی رباتیک رتبه دوم را کسب کرد و از دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه هند پیشی گرفت.

*باشگاه پژوهشگران جوان کانون تحقیق و نوآوری دانشجویان

رضایی به فعالیت باشگاه پژوهشگران جوان اشاره کرد و افزود: باشگاه پژوهشگران جوان یکی از بهترین تفکراتی بود که در عرصه دانشجویی در دانشگاه آزاد در سطح کلان دیده شد.

وی بیان داشت: این باشگاه پژوهش‌هایی که توسط دانشجویان زیر 30 سال است را مدیریت می‌کند که این باعث شده علاوه بر حمایت‌های دانشجو از پژوهش خود باشگاه نیز حمایت کرده و بودجه در اختیار آنها بگذارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان اضافه کرد: در این باشگاه دانشجویانی که صاحب فکر و خلاقیت باشند مورد حمایت قرار گرفته و طرح‌های خود را ارائه و عملیاتی می‌کنند.

وی در پایان ورود به این باشگاه را دارای شرایطی دانست و گفت: در این باشگاه بیشتر کسانی که نوآور هستند، می‌توانند عضو شوند چراکه کانون شکوفایی، نوآوری و خلاقیت است.

انتهای پیام/89003/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول